&^%$#@!

Ken je dat, dan heb je een heeeeeeeel leuk gesprek gehad met mr. Perfect, neem ik het stoere voornemen om hem een leuk berichtje via social media te sturen. Blijktie zelf dus niet zo social te zijn want kan hem nergens vinden (op het internet) mweheheh :’( Hm misschien een beetje een onzin-topic, maar ben zo benieuwd of iemand dit gevoel met me deelt!

ja

Ja, dat heb ik.
Daarnaast zeg je zelf al dat het een onzin-topic is, waarom plaats je het dan niet in het lucht je hart topic? Ik denk dat je daar betere reacties krijgt hoor! Daarbij is een duidelijk topictitel verplicht

Okeu.

Ik zou het daar dus maar plaatsen, denk niet dat mensen zin hebben om in een onzintopic serieus te reageren met een reactie waar je iets aan hebt

Okeu.

Jezus reageer eens normaal joh :’)
Hoe oud ben je.

19, maar waarom wil je zo graag dat ik reageer? Okeu laat toch zien dat ik je begrijp… Anders had ik wel wat gevraagd of gezegd erbij.

Als jij alleen maar ‘okeu.’ reageert, lijkt het alsof je

1. de kritiek niet kan hebben
  2. het je niks kan schelen
    Als je gewoon een normale reactie zet dat je het begrijpt dan kan je beter reageren met ‘Oké, ik begrijp het en zal het voortaan doen!’
    Dat komt namelijk wat positiever over

Haha naja zeg, staat dat in de voorschriften van Girlscene, dat ik uitgebreid en begripvol moet beantwoorden? Maarja er kan een slotje op want ik wordt gestalkt door Mrs. Frustration…

Jeetje, jij gedraagt je ook niet als een 19jarige.
Er staat in de voorschriften dat een topic een duidelijke titel moet hebben en dat je uitgebreid en begripvol moet beantwoorden is geen voorschrift, maar als jij niet aardig reageert op mensen die jou hulp bieden en alleen maar enorme desinteresse toont, zal er niemand zijn die jou nog wilt helpen.
Dankjewel voor dat laatste, ik zou alleen jezelf een spiegel voorhouden. Daarbij weet jij overduidelijk dus niet wat ‘stalken’ is

Wat maken jullie je weer lekker druk om niks. De topic titel is inderdaad tegen de regels en dit kan beter in een algemene topic… over een tijdje gaat een mod dit sluiten… als de TS dit niet in een algemeen topic wil posten dan lekker niet, maar beter doet ze dat de volgende keer wel. Vanwaar die zinloze discussies altijd?

Het lijkt wel alsof jullie allebij niet tegen kritiek kunnen… Hmm… Altijd word er zo fel gereageerd als iemand iets doet. jammer.

Echt kinderachtig okeu.

Vind je nou serieus dat ik fel reageer?
Ik had juist heel hard zitten nadenken over hoe ik mijn reactie normaal over kan laten komen zonder dat het echt negatief is.
Daarbij, waarom zou ik niet tegen kritiek kunnen haha?

Wat een gezeik om niks hier.
:bowing_man:

Jij hebt echt een drang om je frustraties op Girlscene te uiten he? Elk topic waar ik kom wil ik even wat leuks reageren, zie ik jou in een of andere discussie of kritiek hebben. Girlscene is gewoon een gezellige site voor meiden, geen school waar je debatteert en je goed aan het reglement moet houden.

Duidelijke titel is verplicht :wink: