-

.

[size=2]Ik heb zelf ook 3 echte exen en daar heb ik nog super leuk contact mee. Ook al is bij mij ook 1 ex vreemd gegaan. Ik heb niet het gevoel dat ik voor altijd boos op hem kan zijn omdat dat toen tijdens onze relatie fout is gegaan. Mensen leren ook van fouten… Maargoed :’)

Ik vind dat je ook wel rekening moet houden met je huidige vriend, als je het daarover al hebt gehad. Jullie hebben samen afgesproken om geen contact te hebben met jullie exen, en ik denk als je hem nu wel gaat accepteren dat je huidige vriend dit absoluut niet leuk gaat vinden. En je zegt zelf dat je hem niet wilt accepteren, dus ik zou het niet doen.

Als jij met je huidige vriend afgesproken hebt geen enkele vorm van contact met een ex te hebben, dan valt in mijn ogen, facebook en twitter daar ook onder.
Is je vriend bevriend met exen op fb?
Overleg dat eens met hem en leg dit voorval voor aan hem.

Persoonlijk zou ik hem gewoon niet accepteren.

Zoals hierboven al gezegd wordt, je hebt met je huidige vriend afgesproken om geen contact meer te hebben met exen. Dan zou ik hem niet accepteren op facebook en twitter.

“Toen ik met Eelco was hebben we afgesproken dat we niet meer met onze exen om zouden gaan, omdat hij vond dat ik niets meer met Mark te maken had en ik niet wilde dat hij nog met zijn ex omging (ze hadden knipperlichtrelatie dus ik was bang dat ze hem misschien af zou pakken).”

Genoeg om het niet te doen, hoe zou jij het vinden als jouw vriend nu contact opzoekt met zijn ex?

Zoals hierboven al gezegd wordt, niet doen. Je hebt met je vriend afgesproken om geen contact op te nemen met je ex, en jij zou het ook niet leuk vinden - lijkt mij - als hij contact opzoekt met zijn ex.
Laat die klootzak gewoon denken wat hij wil, zijn mening doet er toch niet meer toe.

Ik zou het eerst met je vriend bespreken.
Die afspraak hebben jullie volgens mij een hele lange tijd geleden gemaakt.
Misschien vindt hij het nu niet meer erg