.
Natuurlijk zegt ie niet gelijk ja, als hij niet weet dat jij hem leuk vind. Anders dan “faalt” ie als jij hem niet leuk vind, en is ie misschien wel bang dat jullie hem uitlachen ofzo.
Lach gewoon lief terug, en begin eens een gesprekje met hem (: Dan merk je vanzelf wel of ie je leuk vind.
Dit is best wel lastig te bepalen of hij wil niet dat iemand het weet dat hij jou leuk vindt of hij meent het echt. Probeer er in ieder geval niet teveel van te verwachten. Het kan ook zijn dat hij je gewoon een heel aardig meisje vindt. En als je het echt heel graag wilt weten, kun je het hem natuurlijk ook vragen.
x
Ja en gister op een feest, zat die hele tijd langs me te lopen en alles. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet denken…
offtopic: maar waarom staat op je profiel dat je 16 bent en in je naam 1998?
ontopic: waarom zou hij gelijk ja zeggen tegen jou vriendin? mannen doen daar sowieso moeilijk over. Met deze informatie aandacht en lachen kunnen wij eigenlijk niet veel mee. Waarschijnlijk geeft dit wel een teken dat hij interesse heeft. Wie weet. Spreek anders een keer af? of begin een gesprek.
Je ziet wat je wilt zien. Je concludeert nu voor jezelf al ongeveer dat hij verliefd op je is (zie titel).
Hij zou je leuk kunnen vinden, maar dat kunnen wij niet afleiden uit dat beetje informatie dat je hier geeft. Als hij je wel leuk vindt, ontkent hij het misschien uit onzekerheid. Ik weet niet of je hem ‘signalen’ geeft, maar veel jongens zijn niet zo goed in dat soort dingen. Als hij niet kan merken dat jij hem leuk vindt, zal hij het ook niet snel gaan toegeven dat hij jou leuk vindt.
Wat gaat je vriendin dat dan whatsappen, super irritant, ze moet zich er gewoon lekker buiten houden.