=

=

Hij komt dus snel klaar en heeft een laag libido? Wat een lastige combinatie.

Ik zou ten eerste proberen de seks spannend te houden, probeer hem te verrassen met een leuk setje, speeltje, glijmiddel, massage. Er over praten lijkt me ook belangrijk. Wat vindt hij lekker en heeft hij misschien een verklaring voor zijn gebrek aan zin in seks?

En voor het snelle klaarkomen, je zou bepaalde standjes kunnen proberen, seks met een condoom (volgens mij bestaan er speciale met een middeltje om er voor te zorgen dat de man minder snel klaar komt.)

En dit is geen tip, maar een beetje coke op zijn eikel en hij schijnt de hele nacht door te kunnen (voor de wat extremere mensen onder ons :slightly_smiling_face:

hoe vaker je het doet, hoe minder snel hij komt!! Met condoom vinden jongens inderdaad vaak ook minder fijn (ik ken jongens die gewoon niet konden klaarkomen vanwege het condoom), en bepaalde standjes zijn voor hem minder stimulerend.

ik volg dit even. mijn vriend komt ook snel klaar. hij kan amper ‘bewegen’ en hij komt al klaar. ook met condoom. en we hebben nu al bijna 2 jaar seks. dus nieuw is het niet meer.

Ik denk dat ik voor jullie wel de oplossing heb.
Mijn vriend ( 24 jaar ) had hetzelfde probleem.
Daardoor werd hij inderdaad ook erg onzeker met de sex, wat natuurlijk erg vervelend is.
Hij is vervolgens naar de dokter gegaan, en heeft zijn probleem uitgelegd ( beetje overdreven ) en hij kreeg pilletjes mee die onwijs goed helpen , gewoon elke dag 1 pilletje ,en het werkt erg goed.
Het word vergoed, dus je hoeft er niks voor te betalen.

Hoop dat je er wat aan hebt , good luck <3.

Mijn vriend komt ook heel snel sinds een tijdje, maar heeft geen laag libido. Mijn vriend gaat overigens naar de dokter hiervoor, want hij denkt dat hij iets met zijn prostaat heeft.

Inderdaad:
http://www.condooms.be/product/condooms_stimulerend-vertragend_durex-performa/