..

Wow. Ten eerste: hoe oud ben jij? Ten tweede: ben bang dat jij gewoon gebruikt bent, sorry.

Duidelijke titel is verplicht, je schrijft best irritant.

Ik denk dat je gebruikt bent btw, sorry.

ik hoop dat het nu wat duidelijker is, maar toch voel ik me niet gebruikt dat is het! want als ik met een jongen sex had dan was het niet zo intiem enzovoort als hoe het met hem was? :cold_sweat:

Juist ja, dit is dus precies de reden dat je van te voren moet bespreken of hij alleen in is voor one night stands of niet, als jij een echte relatie wil. Hij wilde duidelijk gewoon een one night stand. Wanneer dacht je in hemelsnaam dat seks wel een goed idee zou zijn?

Idd, je schrijft best irritant. Maar euh, volgens mij ben je gebruikt, sorry. Een jongen zou niet zomaar vertrekken nadat die seks met je heeft gehad , als die echt om je geeft tenminste.

Trouwens, het feit dat je hierover zelfs maar twijfelt, zegt volgens mij genoeg…

Ja

er was wel gesproken over seks tussen ons ja, maar heb hem ook duidelijk gemaakt hoe ik erover dacht en hij heb zelf ook toen dingen gezegt, maar anyway met de seks ben ik wel te makkelijk geweest ja, en misschien te snel, maar waarom zou een jongen me steeds bellen dan, en dan dat die ervoor nog wat anders ook wilde doen maar ik wilde gewoon thuis blijven?!

ik weet het niet zeker of ik gebruikt ben, maar ik was er wel bij dat ze telefoon snachts af ging! confused…

voel je je daarna dan niet goedkoop als je zo snel seks hebt? ( geen aanval )

Als je zó snel in bed te krijgen bent …

waar twijfel ook!

:dry:

Goed dat je het niet met elke jongen doet. Kan je hem niet vragen of hij binnenkort wil afspreken, gewoon voor de gezelligheid? Als hij dat niet wil lijkt het me duidelijk

ok ik snap echt niet van jou taalgebruik.

Ja, keihard zelfs …

Op je profiel staat dat je 22 bent, maar je schrijft echt belabberd, echt vervelend om te lezen. :’)
En sorry, maar het komt echt bij mij over alsof een jongen je maar een knuffel wil geven en dat je al met hem naar bed wil gaan.
‘‘hij was ook erg lief verder wat me verbaasde, hij wilde dat ik bij hem lag etc! en met slapen toch ook wel dat die me bij hem wilde hebben en als ik omdraaide ook nog gewoon tegen me aan! later die nacht ook even ze hand op me been! maar’…’’
^Hoe verbaast je klinkt. :’) Alsof het echt super raar is dat een jongen je tegen zich aantrekt of zo nadat je seks hebt gehad en gaat slapen, jeetje zeg. Het klinkt ook alsof je argumenten aan het zoeken bent om maar niet te denken dat je misschien gebruikt bent voor alleen de seks.
Maar tja, als je zelf al twijfelt…

Edit: wat Bettie hieronder mij zegt, dat klopt ook wel.

Hoezo gebruiken? Jij wou ook niks serieus en jij was er ook bij tijdens de seks. Jij hebt hem even hard gebruikt. Waarom gaan sommige meiden er toch van uit dat het meteen aan de jongen ligt.

Het ligt idd gewoon aan allebei.
Hij dwong je niet, jij dwong heb niet.
50-50