*

*

Ik zou om de duidelijkheid vragen.

Vragen of hij intresse in je heeft, en dat je duidelijkheid wil

Ik had eigenlijk alang me interesse verloren…
Maar ik had dus gewoon gestopt met moeite doen, als hij je echt moet komt ie wel weer aandacht zoeken.

@Benthe en LisaCatharina. Is 't niet een beetje cru om op de man af te vragen hoe 't zit? Ik zoek een subtiele methode om aan te voelen of dit nog iets gaat worden of niet.
@DoYouRemember: Had ik misschien ook beter gedaan.

Ik zou gewoon geen interesse meer tonen, en als hij je echt leuk vind komt hij vanzelf naar jou toe :wink:

Wat hierboven gezegd wordt, inderdaad. Wacht af tot hij op jou afkomt.

En om eerlijk te zijn (met mijn enorme ervaring aan jongens kuch), als hij zo reageert op een sms met een vraag om samen iets te doen en er later compleet niet over begint, ben ik bang dat hij je niet verder ziet dan een vriend. Tuurlijk kan ik het fout hebben, ik hoop het van harte voor je, maar dit heb ik zelf wel meegemaakt.

@setefurii

Wow! ik heb dit net even gelezen en zit/zat in precies dezelfde onduidelijk situatie.
Natuurlijk kwamen den positieve/negatieve kanten bij mij niet exact gelijk maar over langzaak smsen en dat jij altijd maar initiatief moet nemen! wat zijn vage jongens toch vermooooooooeiend

Nou heb ik gister besloten dat ik recht voor zn raap ging vraag voor duidelijkheid en ik denk dat als je verder wilt en uit deze situatie wilt komen je hier echt overna moet denken

Er is hierna veel duidelijk geworden al weet ik nog niet of het positief zal zijn maar dat is beter dan de onduidelijkheid,d at kan ik je verzekeren dat maaktje echt onzeker!

Als je verder vragen,advies nodig hebt of wilt praten laat het weten:)
Ben benieuwd hoe het afloopt

Ik denk dat ik hem dus een paar weken (2 of 3?) de tijd ga geven. Ik laat niets meer van me horen, en als hij me aanspreekt reageer ik er gewoon op. Normaal, niet extreem koeltjes ofzo, maar gewoon.

En als hij dan nog niets laat weten, ja dan is 't wel duidelijk denk ik.
Bedankt meiden

Gewoon vragen recht op de man af. ‘Hee, ik vind je leuk. Gaan we nog eens wat drinken?’ Dan weet je het snel genoeg.

@Coffeecup: komt dat niet ontzettend opdringerig over? Alsof ik hem stalk… Heb het hem als eens gevraagd, dusja…

Vanuit een meisjes-perspectief zou je kunnen denken dat hij je leuk vindt… maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat hij je meer als gewoon een vriendin ziet en gewoon aardig tegen je probeert te doen. Betekent niet dat hij je niet leuk kan gaan vinden of course :wink: Ik zou het idd gewoon even laten rusten.

Je wilt het toch zeker weten, nou dan is dit de manier. En nee, dat is niet opdringerig. Je wilt gewoon duidelijkheid.
En wat antwoorde hij toen? Toen je dat vroeg?

Ooh snap je situatie volkomen! Maar inderdaad, gewoon vragen wat hij van je vind… Hoe awkward het ook is, je krijgt er wel enorm veel duidelijkheid van. En misschien twijfelt hij er ook wel aan dus kun je meteen vertellen wat jij van hem vindt! Ik heb het laatst ook aan een jongen gevraagd en daarna meteen afgesproken aangezien we het nog niet wisten wat we van elkaar vonden om eens wat te gaan drinken! Het kan echt heel goed uitpakken! Succes en houd ons op de hoogte!! x

2 weken zijn nu wel voorbij, hij is net m’n cursus komen brengen, vroeg naar m’n punten en dat was 't. Ben er trouwens ook helemaal klaar mee. Dat wachten doet niemand goed he… :wink:

\*Hij doet er soms dagen over om te reageren op een sms. \*Hij negeert me soms volkomen terwijl die me goed genoeg ziet staan.

Hier moet je nooooooooit te veel achter zoeken!!! Ik ben precies zo, en ik doe dat volkomen uit onzekerheid. Denk niet te veel na bij wat hij doet, want het kan wel duizenden redenen hebben, of misschien wel geen reden. De jongen waarop ik een tijdje ontzettend verliefd was heb ik al een halfjaar geen enkele blik gegeven, gewoonweg omdat ik te angstig en onzeker was. Ik deed altijd alsof ik hem niet zag.
Mijn boodschap: go for it! En vooral niet teveel nadenken. Jongens zijn soms rare wezens en niet alles wat ze doen heeft een specifieke reden.

Wow, dit is mijn verhaal…

ik ben op een jongen alleen het probleem is hij is op mijn bff :rage:
ze heeft zelf al wel een vriendje maar op een of andere manier vallen veel jongens uit de klas op haar…en ze flirt gewoon met elke jongen dus tja…
wat nu?