-
Kan prima als je bij elkaar in de klas zit! Zelf geen ervaring mee maar zie het wel genoeg in m’n omgeving (:
Hoe je uit die friendzone blijft… tja, gewoon lief lachen en af en toe een flirty opmerking maken, die je niet naar vrienden zou maken. Gewoon jezelf zijn en veel lachen haha. Heb je z’n nummer al? Anders kan je die misschien een keer vragen en dan gewoon af en toe een gesprekje aanknopen!
Leuk trouwens om al die verliefde berichtjes van je te lezen, haha
Ik zit bij mijn vriendje in de klas, we zitten best veel lessen samen en het gaat prima.
Zitten jullie dan ook naast elkaar? En hoe doen jullie dat in de pauzes, of blijf je bij je vriendinnen?
Sorry veel vragen, maar ben nieuwsgierig
Dankjewel!
Zijn nummer heb ik niet, want mijn mobiel is kapot. Heb ik weer, juist nu.
Haha, ik post echt te veel van dat soort berichtjes. :’)
^ Voor de mensen uit mijn omgeving: die zitten eigenlijk vrijwel nooit naast elkaar in de klas & in de pauze’s lopen ze af en toe naar elkaar toe. Maar eigenlijk hebben ze op school gewoon hun eigen leventje (tenzij ze gezamenlijke vrienden hebben) en na school zien ze elkaar veel vaker (:
Aah, kut! Heb je hem wel op Facebook?
En haha nee is toch juist leuk! Doe ik ook altijd, maar hij is ook gewoon vet leuk dusja :’)
Ja en op Twitter, maar daar zit hij bijna nooit op. Met de tussenuren zitten we wel bij elkaar haha.
Is het nou nog wat geworden tussen die jongen en jou? Want je durfde toch niet af te spreken vanwege je onzuivere huid en zo (wat helemaal niet is).
Beetje offtopic, maar was er nieuwsgierig naar. :'D
Ah okee! Nou ja, dan kan je het vanzelf opbouwen toch? Gewoon steeds meer praten en dan wel af en toe een flirty opmerking he, haha!
Je bedoelt die jongen van vakantie denk ik? Nou, hij is nu op Appelpop en daar zou ik eerst ook heen gaan, dus dan zouden we elkaar daar sowieso zien. Maaar vriendinnen konden/mochten/wilden allemaal opeens niet meer dus vandaar dat ik nu saai thuis zit. En achteraf gezien is het maar goed ook want ik heb nu dus weer krentenbaard, yay. En m’n huid ziet er écht niet uit op dit moment hoor, haha. Maar ehmm nou ja we willen nog wel gaan afspreken! Alleen hij woont ver weg en nou ja, we moeten nog maar even kijken. Maar ik wil hem wel vet graag zien Oke sorry, heel verhaal haha.
Oh dat is wel balen, als je gelijk met hem alleen gaat is ook weer zo awkward lijkt me.
Wat vervelend, kan je daar niet iets voor bij de dokter krijgen? Maar wel leuk dat jullie nog gaan afspreken, lijkt me wel spannend haha. Afstand is wel lastig, maar volgend jaar krijg je toch ook gratis OV? Kan je er vaak heen.
Succes in ieder geval, haha! (:
Ben echt 3 jaar geleden ofzo voor het eerst naar de dokter geweest ervoor en heel veel geprobeerd in die drie jaar, maar niets helpt. Dus zit nu aan de pil, hopen dat het werkt (: Lekker offtopic haha. Maar ehm, ja nouja, dat het awkward wordt ben ik bij hem niet zo heel erg bang voor gelukkig. Hij praat superveel, is spontaan en zorgt er wel voor dat het niet awkward is (: Ik ben ook echt doodsbang hoor, ben zo bang dat ik tegenval. Had het er er zelfs met hem nog over haha, en hij zei ook van: nee joh, waarom zou je tegenvallen? Wat is er nou anders dan een maand geleden? - en dat is ook wel zo. Maar dan nog. En ja klopt, en hij ook! Alleen dat duurt nog een jaar dusja :’) Ben benieuwd of/wanneer we nou nog gaan afspreken iig
Ja, iedere les die ik met 'm heb zit ik ook naast hem.
Nou, er is iets gebeurd binnen mijn vriendinnengroep en ik ben er als het ware uitgeslingerd, dus in de pauze’s chill ik met hem en zijn vrienden.
Ik heb nog wel een aantal vriendinnen, maar daar ben ik niet zo close mee als met mijn ex-vriendinnen zeg maar.
Als ik jou was zou ik het half om half doen. In de les gezellig met hem én je vriendinnen. In de pauze’s of een pauze met hem of een pauze met vriendinnen.
Ik zit nu ook met m’n crush in de klas en ik snap wel wat je bedoelt. Het kan ook best wel awkward wezen als jullie daadwerkelijk uiteindelijk een relatie zouden krijgen en het dan uit zou gaan…
MAAR ik doe zomaar een beetje bitter xD, als je hem leuk vindt en hij jou, komt het sowieso wel goed.
Dat loopt uit op een regelrechte ramp, don’t do it.
Spreek uit ervaring :’)
ik heb hetzelfde!! ik heb nog niks met 'm ofzo, maar ik ben wel heel verliefd op hem. en ik ben bang dat áls het dan wat wordt, het heel awkward wordt. maar dat hoeft natuurlijk niet… het is heel moeilijk haha.
In mijn klas zit ook een stelletje. Het meisje zit maar bij één les naast hem, verder zitten ze gewoon naast hun vrienden. In de pauze staan ze meestal wel bij elkaar, maar hun vriendengroep is ook hetzelfde.
Volgens mij gaat het wel goed. Maar ze hebben nu ook al 1 jaar met elkaar. Het lijkt mij alleen zo awkward als het uit gaat haha. :’)
Kan best hoor,maakt niet uit of hij wel of niet bij je in de klas zit
Ik heb ook met mijn vriendje in de klas gezeten en ik zat vrijwel altijd naast hem. Behalve bij lessen die hij niet had, dan zat ik gewoon forever alone achterin de klas.
ik zit ook bij mn vriend in de klas, maar ik zou echt gek worden als ik elke les naast m zou zitten… niet dat ik m niet leuk vind, maar we hebben ook ons eigen leven? en ik hoef niet 24/7 op zn lip te zitten… en zo denkt hij er ook over, dus dat is wel fijn. + ik kan toch niet van hem afblijven en dan kan ik me niet meer concentreren op de les. :’).
we zitten dus altijd bij onze eigen vrienden in de klas en in de pauze, en als we elkaar tegenkomen in de gang of wanneer de lessen wisselen geven we elkaar even een kus. verder spreken we elkaar wel buiten school, want ik denk niet dat de rest van de school er behoefte aan heeft om ons constant aan elkaar te zien zitten. :’).
we zijn nu iets meer dan 7 maanden samen.
en als het uit zou gaan dan wordt dat inderdaad heel awkward, maar dat heb ik er voor over, want ik heb nu een geweldige tijd met hem.
Wow ik zou echt nooit kunnen opletten in de klas :’)
Ik heb niet echt tips, maar succes!