.

.

Gewoon negeren. Ik heb ook zo’n broertje en ik heb nog geen oplossing gevonden behalve hem zo min mogelijk zien.

Waarom mag hij geen muziek opzetten en jij wel? :’)

Ik heb wel medelijden met jou broertje dat jij zo over hem praat…
Ik vind het helemaal niet gek dat hij zo tegen jou doet, want volgens mij ben jij niet bepaald de leukste zus.

Negeer hem inderdaad, of als je een goede relatie met hem wil behouden: probeer er afspraken over te maken.
Wat mijn broer en ik wel eens deden was om de beurt een liedje spelen, hij mocht kiezen en daarna ik en zo verder. Krijg je allebei je zin…

Huh, ik vind niet dat zij gemeen overkomt ofzo?

Hij mag best wel muziek opzetten, maar hij doet dat weer super hard… ;(

Okay, dat is ook niet aardig ofzo… Ik en mn broertje kunnen wel goed met elkaar opschieten, maar soms heb je dit… En ik wil er gewoon iets aan doen… Ik zeg niet dat hij alleen de schuldige is hoor…

Haha, ja da’s een goed idee :slightly_smiling_face: Zal ik de volgende keer doen :wink: Dankuu

Inderdaad :'D

Allebei je muziek wat zachter zetten misschien? oordopjes indoen?
Het is normaal dat je je soms ergert aan andere mensen, als je samen in een huis leeft moet je je ook aanpassen.

Je kan toch in aparte ruimte muziek luisteren? I mean, je hebt toch je eigen kamer? Tenzij je op een gedeelde kamer zit is dat weer anders.

Net gedaan :wink: Danku voor de tip… En over die oordopjes, doet zeer aan mn oren ;$$ ik moet nog een koptelefoon kopen :grin:

Ja, kan ook… Okee, ik voel me nu echt blond xD

En wat zeggen je ouders er van?

Het gebeurt vooral als mn ouders er niet zijn ;ss Maar het gebeurt de laatste tijd wel minder :slightly_smiling_face: Ik wil gewoon een lieve zus zijn :wink:

Maar is de muziek het enige probleem dan?
Dan vind ik het nogal overdreven dat je hem een kut/extreem irritant broertje noemt.

Daar heb ik het ook niet over. Ik vind gewoon niet dat jij je broertje kut kunt noemen. Mijn broertje kan ook soms irritant zijn, maar ik ga daarom niet slecht over hem praten ofzo. Maar goed blijkbaar kan jij dat wel.

Geef hem anders mooie oordopjes cadeau, dan zal hij je vast ook wat meer kunnen waarderen.

-

Haha nee, maar ja, ik verander de naam van het topic wel als dat kan ;$$