.
‘Ik vind het vervelend dat je altijd zo veel feest en zoveel drinkt, wil je daar rekening mee houden?’
(…)
Mijn vriend ook, hij gaat altijd uit en ik dus nooit, en dat voelt ook zo rot, maar geen idee wat eraan kan gedaan worden
Als hij belangrijke dingen vergeet, moet je dat niet accepteren. Het is natuurlijk idioot dat hij iets mag vergeten en dan kan roepen ‘alcohol’ om ervanaf te komen. Dat is nooit een goed excuus. Eerder een serieus probleem.
Dat zou ik hem dus duidelijk maken. Want feesten mag best, maar hij moet wel rekening houden met zijn omgeving. En het is niet fijn als hij belangrijke dingen vergeet. En alcohol is gewoon geen excuus.
Dat heb ik ook met mijn vriend. Hij drinkt ook veel en vergeet dingen die we hebben gedaan of dingen die ik heb gezegd. Dat vind ik wel jammer, maar ik weet dat ik hem niet kan veranderen. Dus ik heb het een soort van geaccepteerd.
Ik denk niet dat je er veel aan kan doen, hij vindt dat nou eenmaal leuk. Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik zou niet weten hoe je dat kan veranderen.
Gelukkig dacht altijd dat ik de enige was :’)
als ik een vriend had zou ik 'm niet eens laten uitgaan zonder mij
De mijne ook, maar ik vind het niet erg. Ik kan ergens wel begrijpen dat je je zo voelt want mensen kunnen nu eenmaal domme dingen doen als ze dronken zijn enzo. Ik zou het gewoon tegen hem zeggen maar ik zou hem niets verbieden, want dan kom je zo bazig over. Normaal gezien zou hij wel rekening met je moeten houden.
Dan heb ik medelijden met je vriend :’) Hij mag toch wel een keer alleen zonder jou uitgaan?
nee en anders rot die maar op meestal gaan jongens uit om een chick te versieren ofzo
Dat is niet waar, dat doen ze alleen als ze vrijgezel zijn.
wat weet jij daarvan?
:’) Euhm ik heb wel jongens meegemaakt met uitgaan. Die gewoon heen gingen om gezellig met vrienden wat te drinken. Ik heb ook een paar jongensvrienden.
Ik weet wel je hebt ook een paar van die klootzakken erbij zitten die gewoon nadat ze iemand anders gezoend hebben zeggen: Ja ik was dronken kon ik niks aan doen!
Maar dat betekent niet dat elke jongen zo is.
En doe asjeblieft niet alsof ik wereldvreemd bent :’)
Wauw jij gaat het nog moeilijk krijgen in je leven. En die toekomstige vriend van jou ook.
Haha wat wil je de hele avond doen? de hele tijd zijn hand vasthouden?
Come on niet iedereen die uit gaat, wil gelijk iemand versieren, vaak willen ze gewoon een leuke avond hebben.
Als je zoiets zegt komt het op mij over dat je geen vertrouwen hebt in jongens.
Misschien ken jij dan andere jongens, want de jongens die ik ken gaan uit zodat ze elkaar weer kunnen zien xD Want de enige momenten dat ze samen kunnen zijn op een centraal punt is op zaterdag. Uitgaan zien wij allemaal als ontmoetingsplek, niet om een relatie te vinden.
jullie mening interesseerd mij niet als ik mijn vriend niet uit laat gaan is niet jullie probleem toch?
okee dan ken ik idd andere jongens als jou…
Blijkbaar.