Topic voor meiden die alleen thuis zitten bij oudejaarsavond

Hey!

Ik vroeg me af of dat er nog meer meiden (alleen) thuis zijn bij oudejaar. Misschien kunnen we het hier dan gezellig maken en samen aftellen? :slightly_smiling_face:

Greets, Appel

http://www.listoffive.com/wp-content/uploads/2013/11/Happy-new-year-HD-wallpapers-2014.jpg

haah leuk idee! maar ik woon nog gewoon thuis (ben 15 haha) dus vier het gewoon met familie
maar uiteraard wens ik jullie alvast een gelukkig 2014!

Ik ging uit maar mag niet van mijn vader. Mijn broer gaat weg en ik ben alleen met mijn ouders thuis. Waarschijnlijk vieren we het niet eens :’) .

Goed idee! Mijn toekomst is nog onzeker…

Leuk idee! Ik zou eerst ook alleen zijn maar nu blijven mijn ouders toch onverwachts thuis. Ik zat er al helemaal tegen op om alleen te zijn want ik heb al een hekel aan vuurwerk!

Ik ben alleen, samen met m’n moeder en kat :’)
Maar zie het toch als ‘alleen’

Ik ben ook alleen, bij mijn schoonouders. Mijn vriend gaat stappen met een paar vrienden nadat we samen hebben gegeten, maar ik vind het toch ook maar alleen

(Het was oftewel meegaan met zijn vrienden - singles die enkel naar de belichting staren in de hoop dat er ooit een meisje op hen afstapt - of vroeg naar bed met een goed boek. Beide gevallen zijn sneu)

Ik ben ook alleen. Nou niet echt alleen… Ben gwn thuis met me ouders enzo maar vier het niet echt uitgebreid dus ik doe mee

Ik weet het nog niet. Maar waarschijnlijk ben ik wel echt alleen. Behalve mijn broer dan die dan ook thuis is

Wat een goed en lief topic is dit zeg! Ik ga naar A’dam om het met mijn lieve dispuutsgenootjes te vieren.

Ja ik ben ook alleen, as usual.

Ik zit hier ook alleen vrees ik. Jullie zijn alleen wel 6 uren eerder aan de beurt maar rond die tijd zit ik wss lekker op m’n kamertje.

Hier nog één, ik ga maar in mijn bed films kijken. En dan even op het balkon kijken en gaan slapen.

Superleuk idee!

Ik ben alleen, dus zal hier ook online komen!

Goed idee Appeltje, Ik ben thuis met mijn ouders en broer, maar iets na 12 uur ben ik sowieso weer online denk ik :slightly_smiling_face:

Ik ben -geloof ik- alleen tot… 23:00 uur ofzo. Daarna zijn mijn ouders als het goed is terug. Niet dat we het groots vieren ofzo, maar toch.
Leuk initiatief dit!

Leuk idee :slightly_smiling_face: Ik ben niet alleen maar ik zit wel thuis met mijn vader, oma en zusje

upje :slightly_smiling_face:

Hahaha, same here. Vier het in principe ‘niet echt’, maar ben gewoon thuis met de katten en m’n ouders in principe dus ook ‘alleen’… Naja, is misschien wel voor te stellen als je 14 bent xD