Topic voor een 'selecte groep'

Ik stel vanaf vandaag een nieuwe regel in:

Het is niet de bedoeling om een topic te openen waar maar een select groepje in ‘mag’. Het is echt oneerlijk dat bepaalde mensen gaan ‘selecteren’ wie er wel & niet bij ‘mag’. Dit is echt niet de bedoeling op een forum waar iedereen welkom is. Deze topics worden dan ook gesloten, of worden aangepast zodat iedereen kan meedoen.

noooooou, dat is zo jammer. we zouden meeting enzo gaan houden. en en, niemand had er verder last van?

:frowning_face:

Het is echt heel oneerlijk. Je mag best meetings houden hoor, maar dan óf waar iedereen welkom is óf buiten Girlscene om.

Oke, een vraagje.
Ik post veel bij het ‘Alto’ topic
daar is iedereen welkom, mag dat wel? ^________^

Damn :’] Maar Laura, die meeting kan toch nog steeds wel?
Of we plannen het in een ander topic. Of via msn ofzo.

kunnen we niet gewoon even snel weer een fashion victims aanmaken? dan praten er maar andere mensen door… moeten we maar niet zo druk om maken.

Tuurlijk!
Het gaat hier om topics waar sommige members ‘selecteren’ wie wel en niet ‘mee mag doen’. Dat is écht heel erg, vind ik.

maar zo erg was het niet bedoelt. Het is niet zo van ‘jij ben lelijk’ of ‘jij hebt niet mooie kleren’ we wilden het gewoon wat klein houden zodat je elkaar beter kunt helpen en niet iedereen over je problemen heen praat.

Dat is dus niet de bedoeling :slightly_smiling_face:

het mocht toch wel als iedereen mee mag doen?

Sommige mensen waren wel erg lullig vond ik, met ‘jouw foto’s zijn niet goed genoeg, dus je mag er niet bij’. Dat soort dingen. Da’s echt niet de bedoeling op een forum!

mm ik heb niet zo’n lullige opmerking gezien. nouja. ik snap het voor een deel wel, maar het was zo gezellig ^.^

Ik vind het een HELE goede regel, echt waar!! =)

het is allemaal gekomen, laura, door één iemand die stom was beginnen doen in Photography Addictions <_<

haha, ja daar begon het wel met discusseren idd…

Het maakt toch niet uit ¬¬"

Idd. Maar goed, we kunnen ook een nieuwe maken en dan zeggen we gewoon: ‘wie mee wil praten praat mee’.

doe ik! (:

ja, en nu maakt zij zelf haar topic aan, en die sluiten ze ook, dus eigenlijk loopt ze in haar eigen val
maar anders had niemand er moeite mee
alleen zij