topic voor duitsers

heeeeeyyyy dit is het topic voor duitsers, dus als je duits bent of van duitse afkomst bent meld je aan!! :grinning:

Ik ben niet Duits en hoewel ik de grammatica haat houd ik van de taal haha :grinning:

Haha dit inderdaad! Zelfs als je zegt dat je van iemand houd klinkt het nog alsof je hem uitscheld, heerlijk.
Oh en ik ben ergens wel Duits (1/8e ofzo) maar ja…

Ik ben in duitsland geboren en getogen. Dus hallo allemaal haha!

Wat wil je nu verder met dit topic bereiken? Niet aanvallend bedoeld, maar als er niet echt een ‘doel’ is, dan kunnen we net zo goed voor iedere afkomst een topic maken en dat slaat natuurlijk nergens op…

dat wou ik eigenlijk ook zeggen :slightly_smiling_face:

Mjaa ben niet goed in Duits kom er ook niet vandaan…
Vind de taal ook niet zo mooi en wat ze hierbeven zeggen ^

Er is toch ook een turkish slowchat topic, waarom zou dat wel mogen en dit niet?
Verder ben ik niet Duits maar wilde dit toch even kwijt…

Mn overgroot oma was Duits :’)

Anyhow ik vind Duits en Duitsland echt supertof, wel jammer dat er van mijn kennis van de Duitse taal vrij weinig over gebleven is nadat ik van de middelbare school af ging.

Ja oke… Wacht ik plaats een link dit was mn Duits lerares:

http://youtu.be/iRVE7ewksu4

Zo heet het wel, maar als ik een paar pagina’s bekijk zijn de meeste niet turks en gaat het niet eens over Turkijke, dus het heeft die naam wel, maar dat is dan ook alles. Daarnaast mag er geen slow meer bij, want er zijn er al genoeg. Als ze het over de cultuur wil hebben etc dan snap ik het topic, maar dat komt niet naar voren uit de beginpost.

Ja dit.

We praten amper over Turkije daar, het is gewoon een slow waar we over random dingen ofzo praten. :")

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Du bist krank auf den kopf :stuck_out_tongue:

Ik was slecht in Duits maar had een geweldige lerares dus daarom vond ik het leuk

Schweinhund

Lolz, iemand moest in het Duits toen mijn lerares beschrijven. Lolz, het was echt zo van klein…uhm… Kaal :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ich bin nicht Deutsch.