Hallo!
Ik ben Leonie en ik zit in het tweede leerjaar van de opleiding pedagogisch medewerker niveau 3, en ik loop stage op het KDV op een verticale groep. Het leek me wel leuk en handig als er een topic was waar je met ‘‘collega’s’’ kan praten. Vertel bv met welk thema je bezig bent op je werk/stage en welke activiteiten je gaat doen met de kids.Het is dus ook een beetje een inspiratie topic, maar als je ergens niet uit komt met je huiswerk zou je het ook hier in kunnen zetten.
Op stage hebben we het thema Muziek die we mooi kunnen koppelen aan carnaval/feest.
We hebben al vlaggetjes versierd voor de open dag, in de kring gezeten en het over muziek instrumenten gehad en natuurlijk er op gespeeld, liedjes gezongen en veel gedanst (we zijn Feest van kinderen voor kinderen aan het oefenen). Ik ben nu trouwens nog bezig met het voorbereiden van een knutsel activiteit voor de peuters weet alleen nog niet echt wat ik wil doen. Misschien wel gewoon instrumenten verven en op een gekleurd vel plakken ofzo.
(het is niet de bedoeling dat je hier persoonlijk over kinderen gaat praten met een naam erbij of zodat iemand zou kunnen weten over wie je het hebt maar als PW-er weet je dat natuurlijk wel )