Topic verwijderen.

Bedankt voor het advies allemaal,
maar zou iemand weten hoe je dit topic verwijdert omdat ik niet wil dat iemand dit toevallig herkent.

Alvast bedankt.

Bedankt voor je advies,
het zal moeilijk worden maar niet onmogelijk.

Ik heb ook zoiets meegemaakt.
Het is sinds 2 weken uit met mn vriend. Bijna 8 maanden een relatie. Hij zei zelf dat hij heel graag contact wilde houden, maar 2 dagen nadat het uit was zei die al vrij weinig meer. Heb nu al meer dan een week niks gehoord en soms wil ik wel contact zoeken, maar als ik daar dan aan denk word het alleen maar moeilijker.

Ik denk dat je het zo moet laten, en wanneer het misschien beter gaat met je ex en hij je nog leuk vind en jij der nog aan toe bent kan je altijd nog kijken… toch?
Hoop dat je er wat aan hebt

Ik zou wachten met contact zoeken, niet al na vijf dagen. Hij zit duidelijk met zichzelf in de knoop en kan jou daar niet bij gebruiken, dus laat het hem eerst lekker zelf uitvogelen. Misschien dat het daarna weer beter kan gaan.

Ja ergens is dat het moeilijke ook weer juist omdat het zo slecht gaat voelt het voor mij alsof ik hem in de steek laat, ookal liet hij me duidelijk merken mij er niet mee lastig te willen vallen.
En ik ben een van de weinige die er echt vanaf weten, en ik vind het vooral moeilijk te weten dat hij zo met zichzelf in de knoop zit en ik maar moet toekijken zonder nu wat te kunnen doen of hem te steunen.