Topic mag gesloten worden..

Hey girls,
Ik zit een beetje omhoog. Het zit dus zo;
Ik zit sinds de zomervakantie in een nieuwe klas, ik had meteen vriendinnen enzo.
In een andere klas zat A. , samen met een vriendin van mij. (We zitten in de pauze altijd met een gemengde groep bij elkaar)
Nu had ik ongeveer 1,5 maand terug A. toegevoegd op Facebook, waarop hij de uitnodiging dus accepteerde.
Sindsdien heeft hij elk bericht wat ik had gepost geliked, dus ik begon al aardig een vermoeden te krijgen dat hij een crush op me had.
Nu heeft die vriendin die bij hem in de klas zat ongeveer twee weken terug verteld aan mij dat ze erachter was gekomen dat A. verliefd op mij is.
Toen heb ik aan zo’n beetje aan al m’n vriendinnen raad gevraagd, en sommige vinden het heel leuk en anderen zeggen dat ik beter verdien.
Nu heb ik vorige week de stoute schoenen aangetrokken, en hem een berichtje gestuurd op Facebook (vorige week donderdag) en toen kreeg ik zaterdag een berichtje terug en toen zijn we van 7 uur s’avonds tot 1 uur s’ochtends aan het praten geweest. Ik heb toen ook zijn nummer gevraagd en tot mijn grote verbazing kreeg ik die. Ik heb hem toen toegevoegd op Whatsapp, en sindsdien hebben we heel veel gepraat op Whatsapp. Nu ga ik vrijdag met een vriendin van mij naar zijn volleybalwedstrijd en ik ben daar niet verschrikkelijk zenuwachtig voor.
Alleen hier komt het;
Ik vroeg op Whatsapp of hij nog leuke films wist om te kijken, en toen antwoordde hij Skyfall, de nieuwe James Bond.
Ik heb daar nog een bon voor liggen :slightly_smiling_face:
Dus toen stuurde ik; ‘Cool, met wie ga jij?’
Toen stuurde hij dus weer ‘met niemand nog …
Jij…’
En toen stuurde ik dus ‘echt? Cool’
Dus ik toestemming gevraagd aan m’n vader, blablabla, geregeld.
Nu gaan we volgende week zaterdagavond naar de nieuwe James Bond film, in de bioscoop.
Het probleem is alleen dat ik hem niet durf aan te spreken of uberhaupt te kijken in het ‘echt’, en ik weet niet waarom…
Ik moet dus of deze week of volgende week wel even een ‘normaal’ gesprek met hem hebben, anders wordt het echt heel awkward…
En wat moet ik doen als we daar dan zo in de bioscoop zitten en opeens kijken we naar elkaar ?

HELP!
Ik ga helemaal dood van de zenuwen, ik eet amper nog en ben denk ik dus best wel verliefd :flushed:

Xoxo,
Denise

Heb je hem alleen nog maar op fb gesproken ? of ook wel face-to-face?
En als jij hem leuk vind en hij jou dan komt het wel goed :wink:

Beide, alleen het meeste via whatsapp dus. Ik zou vrijdag dus naar dat volleybal toernooi gaan, nu heeft hij gevraagd of we daarna nog even bij hem na komen zitten :flushed:

okee nouja zorg wel dat je niet zo’n relatie krijgt die via de telefoon of iets gaat…

Ah, herkenbaar. Dat had ik eerst ook maar toen ik hem uiteindelijk zag was het ZO leuk. Geen één moment awkward of een ongemakkelijke stilte. :grinning:
Ik denk dat het wel goed komt!

Gister ben ik met een vriendin naar zijn volleybalwedstrijd geweest, het was geweldig. Daarna zijn we nog bij hem thuis geweest :grinning:

okee nice (: