TOPIC GESLOTEN
Hoi ik had dit ook op die leeftijd en een tijd daarna werd ik inderdaad voor het eerst ongesteld niet druk om maken dus
Je wordt binnenkort waarschijnlijk ongesteld. Overigens denk ik niet dat dit topic hier hoort :’)
Witte afscheiding is normaal. Soms is het erger, soms bijna weg. Mijn ondergoed is soms ook heel vies. Een extra onderbroek meenemen kan echt wel, je kunt je toch op de wc wel verschonen. Inlegkruisjes zou ik niet veel doen.
Gewoon gedult hebben. Niet teveel van aantrekken. Standaard even een extra onderbroek en wat maandverband in je tas doen, mocht je ongesteld worden. Neemt nauwelijks ruimte in.
Kan ook nog wel een poosje duren, afscheiding is je vagina die zichzelf onderhoud kwa ph-waardes, waarom je dat als kind niet hebt, geen idee, net zoiets als waarom stinkt zweet van kinderen niet? :’)
Vooral niet druk om maken en zorgen dat je altijd iets bij je hebt, want, een slimme meid is altijd voorbereid
Beauty, health & hair
Witte afscheiding is normaal.
Bedenk je wel dat je naam voor iedereen zichtbaar is op internet, ik weet niet of je dat wel wilt met zo’n vraag op een forum.
inderdaad wat iedereen hier zegt, ik heb het ook een paar jaar gehad voor ik ongesteld werd, dus niks om je druk over te maken (gelukkig)
Is echt normaal. Inlegkruisjes dragen is ook prima, inderdaad wat praktischer dan onderbroeken mee naar school. Lijkt me ook een beetje genant als iemand een vakje van je tas openmaakt en allemaal (vieze) onderbroeken ziet.
Let erop dat je je inlegkruisje niet de hele dag draagt, dat is niet gezond. Probeer het zo’n 6x per dag te vervangen.
Ik weet niet of de meeste dat ook hadden hier… Maar toen ik dat voor het eerst kreeg was het ook abnormaal veel. En naarmate ik ouder werd (20 nu) nam de afscheiding geleidelijker weer af. Geen idee of dat dus bij iedereen is. Maar ik ga dr van uit dat je niet je hele leven dag in dag uit inleg kruisjes hoeft te gaan dragen
Behalve de tips hierboven is het misschien ook handig om je naam te veranderen Nu weet iedereen hier hoe je precies heet
Hormonen die hun werk gaan doen tijdens de puberteit. :’) Daar komen alle zweetluchtjes, vaginale onprettigheden etc. vandaan.
Thx, haha heb m meteen veranderd