Top body challenge - Sonia Tlev - Wie betaalt mee?

Hè meiden!

Iedereen is wel bekend met de kayla workout. Je hebt nu ook dit Franse meisje Sonia Tlev die eigenlijk hetzelfde heeft, een 12 weken workout ebook. Deze workout kan thuis gedaan worden en heeft hetzelfde resultaat als die van kayla. Het voordeel bij deze is dat je bijna geen spullen nodig hebt!

Nu Zoek ik mensen die hem misschien ook willen doen en dus willen meebetalen. Hij is 39 euro dus hoe meer mensen, hoe minder we per persoon betalen!

Xx

Klinkt goed!

Welke spullen heb je wel nodig dan? Kan me niet voorstellen dat het veel uit maakt/beter is dan die van Kayla.

Ben je geïnteresseerd om mee te betalen ? :slightly_smiling_face:

Bij deze doe je het als het goed is met meubels en verder eigenlijk je eigen lichaam. Ik zeg niet dat die beter is, wil deze gewoon graag proberen

Betaaldt… Dat is wel één van de lelijkste taalfouten die ik in een tijdje heb gezien.

hahahahaha ik hoopte al dat jij 'm zou zien man

Hij is ook gratis te vinden in het frans

Heb je misschien een link? :slightly_smiling_face:

hahaha oeps had het niet door! Bedankt

Ik zie het altijd, hahahah.
Maar nu is het nog steeds verkeerd :’)

Edit: oh, nu niet meer

op meerdere sites is hij wel gratis in het nederlands, op marktplaats is hij 2 euro ofso. het is gewoon een pdf bestandje.

heb je misschien een linkje van een site waar het gratis in het nederlands is? :slightly_smiling_face:

Het topic is al vrij oud, maar waag toch een poging…

Iemand hier die de Engelse versie heeft van TBC ebook? Ik kan ze alleen in het frans vinden!