Toos Talentloos.

Hoi lieve meiden (:

Ik vroeg me af, - en ik weet bijna wel zeker dat ik niet de enige ben - of er hier ook mensen zijn die zich ontzettend talentloos voelen. Ik bedoel, je hebt wel hobby’s, en je bent er wel goed in, maar het is gewoon niet zó goed dat het je talent is.

Ik vroeg me af. Geloven jullie in verborgen talenten ? Of denken jullie dat je talenten moet aanleren ? Of een beetje van allebei ?

Brandt los :grinning:

Ik meld me!

Talent is aangeboren en als je je talent erkend er iets serieus mee doet, je alles ermee kan bereiken.

Ik heb geen vast talent. Ik probeer veel, kan veel, maar heb er geen passie voor.
Ik ben ook snel uitgekeken op dingen die ik kan.

Hier nog iemand zonder talenten. Al mag ik dat niet zeggen van m’n moeder haha. Zij zegt dat talenten niet perse dingen hoeven te zijn als goed kunnen piano spelen of turnen etc, maar ook of je bijvoorbeeld een goed richtingsgevoel hebt ofzoiets. Het klinkt stom maar als je gewoon bij elk klein dingetje redeneert dat het een talent is, kan niemand zeggen dat hij/zij geen talenten heeft.

De besten worden pas de besten doordat ze hun talent blijven ontwikkelen.

Met andere woorden: zonder hard werken kom je echt nergens.

Ik ben ook zo lekker talentloos. Maar ik denk/vind dat iets goed kunnen 90% hard werken en 10% talent is :slightly_smiling_face:

Je titel doet me denken aan KoosKansloos :slightly_smiling_face:

Ik voel me vaak ook heel talentloos, zeker als ik foto’s van kunstwerken van le crush bekijk. Maar de laatste tijd probeer ik wat vaker iets ‘artistiek’ te gaan doen, zoals een tekening maken of iets schilderen of zo. Ik weet dat ik er geen talent van zal worden, maar ik zal wel iets kunnen

Ik ben goed in data onthouden van gebeurtenissen. Maar ook alleen van gebeurtenissen, verjaardagen vergeet ik altijd

Iedereen heeft wel een talent, maakt niet uit wat. Het is gewoon iets waar je goed in bent.

Jep ik ben talentloos :") Ik heb/kan altijd alles gemiddeld dus ik ben nooit ergens écht goed in haha.

Ik voetbal al 7 jaar maar zo goed ook weer niet. Heb iemand in mijn team die 1,5 jaar voetbalt en beter is… Yay ik ben echt talentloos :upside_down_face:

Ik ben eigenlijk pas gaan beseffen dat ik wél talent heb, daarvoor dacht ik van niet.

Hier nog één.

Ik heb ook niet echt iets waarin ik uitblink. Ok ja, ik ben wel taalgevoelig, maar verder… Niet echt iets.

Iedereen heeft toch wel iets waar hij goed in is?

iedereen heeft een talent! voor de een is het misschien mensen troosten, of mensen aan het lachen maken, of dansen, of staren, of zingen, of het wilhelmus achteruit kunnen zingen.

maar bij creatieve talenten geloof ik in aanleg. maar niet in “geboren om te dansen” oid. je moet het eerst ontdekken en jezelf daarin verbeteren.

alle talenten zijn even bijzonder, vergeet dat niet :wink:

Hé twin!

Ik kan aardig goed verhalen schrijven, maar ik noem het nog niet echt mijn talent omdat ik nog heel veel moet leren.

+1

Ik blink ook nergens in uit.
Behalve in boos kijken misschien.

Ik heb echt geen talent. Voor zover ik weet tenminste.