too much voor een first date?

doe een wit blousje aan:P daar houden jongens echt vanxD

ik vind het allebij heel leuk:)

trouwens
bij dat jurkje op je eerste foto zit volgens mij nog net een zwart streepstukje wat je niet ziet omdat je een zwarte legging aan hebt, maar het is dus net iets langer dan de meestdenken, toch?

ik vind wel dat een iemand gelijk had die zei: de eerste date moet je wel iets aan hoe je ook echt zelf bent! want als je volgende keer wel in een spijkerbroek komt en de keren daarna, is t zo overduidelijk dat je je hiervoor opdofte! dan is t miss too much maar als je normaal ook jurkjes enzo draagt(wat leuk is hoor) dan vind ik het zeker kunnen. mijn stijl is eerder die spijkerbroek en dat shirtje is keileuk:D:D heeeeel miss kinderlijk, maar als dat is hoe jij bent dan kan dat gewoon hoor! ik ben dat zelf ook en mijn vriendje vond het leuk:)
op mijn eerste date met hem heb ik een donkere spijkerbroek aangetrokken met een strak truitje in een paarse kleur en opvallende accesoires. dus miss is het leuk om die broek te combineren met een eenkleurig shirt maar dan wel veel sieraden, ALS dat bij je past!:slight_smile: heel veel plezier:D
en ik denk dat hij je hoedan ook wel heel leuk zal vinden:) en je hebt een mooi figuur trouwens!!

Waarom is dit topic opeens omhoog?

Jullie weten toch dat die dat 17 juli dus ehm… 9 dagen geleden was?

oh haha:P aan de topicstartster: wat heb je aangedaaaann???

iedereen heeeeee lerg bedankt voor jullie advies en tips :grinning:
ik heb gewoon een spijkerbroek aangedaan met een groene tuniekje :grinning: die t-shirt vond mijn vriendin ook wat kinderachtig.
myn date ging trouwens heel goed, morgen heb ik weer een date met hem :grinning:
heb iig geval veel gehad aan jullie mening, thanks!

Wat leuk!
:grinning:

die eerste vond ik absoluut niet kort omdat ik d8 dat het een broek met een t-shirt is :wink: dus als het een jurkje is dan is het mega kort (is dt echtwel een jurkje?) die 2de is ok het zegt zoiets van ‘kga me ni helemaal optutte voor jou hoor’ (positief é)
xxxx

ik zou ook spijkerbroek en tshirt doen, gewoon iets lekker makkelijks. het jurkje noem k ook niet echt een jurkje want hijs behoorlijk kort:P

Als jij je daar lekker in voelt moet je het echt aandoen, je moet je natuurlijk wel op je gemak kunnen voelen . :slightly_smiling_face:
Zelf zou ik eerder voor een skinnyjeans gaan met een leuk shirtje ofzo, maar dat is waar
ík me lekker in voel. Dus doe gewoon aan wat het lekkerst zit. :slightly_smiling_face:

LOOS the legging kies een broek xO

ehm wat is het nut om dit topic te uppen?