Tongzoenen is stom

Ik houd dus niet van tongzoenen. Ik weet niet eens waar het aan ligt, het kan zijn dat ik het gewoon niet lekker vind of dat ik het zelf niet goed kan. Overigens ben ik 20 en heb ik voldoende vriendjes/minnaars gehad, dus daar ligt het ook niet aan.

Ben ik de enige? Zijn er meer meiden die zoenen zonder tong veel lekkerder vinden? Zullen we een revolutie ontketenen?

jij bent stom xoxo

Nee, maar ik houd zelf ook meer van knuffelen dan van zoenen.
Eigenlijk is zoenen best ranzig, ik hoef echt niet iemand anders’ tong in mijn bek te hebben
al denk ik hier met alcohol op anders over :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja ik vind zoenen af en toe zonder tong ook veel fijner, vooral als ik een vriend heb.

Overigens houd ik wel van zoenen zonder tong.

Ik las de titel… en moest stiekem lachen. :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, maar ik vind zoenen zonder tong ook prettiger.

Zonder tong vind ik ook fijner.

heel klein beetje tong oke

maar niet lol rondjes draaien

een beetje tong is prima
maar zeg maar gewoon af en toe zo ‘tik … tik … tik’
niet met het wasmachine effect.

Nee sorry, tongzoenen is hemels :bowing_man:
ik kan echt niet zonder whaha

Klein beetje tong is prima!

Het lachen onder het (tong)zoenen is het leukste, verder vind ik het ook niet bijzonder. Tenzij ik de jongen echt heel leuk vind haha

Ik meld me! Zoenen is wel leuk, maar meer door de persoon niet door het zoenen zelf. Na een tijdje denk ik altijd zovan: ‘’ pfoe ik ben er eigenlijk wel klaar mee’’ zeg maar, hahah.