tongzoen probleem

Sinds kort heb ik een nieuw lief vriendje. We hebben 3 keer gezoend met tong en dat is nou net het probleem. Als we gaan zoenen steekt hij meteen zijn hele tong in mijn mond en dat vindt ik dus niks. Ik heb gezegd dat ik dat niet wil maar de volgende keer deed hij het weer. Eigenlijk denk ik dat het de eerste keer is dat hij tongzoent, en ik hoopte dat het dus iedere keer beter zou gaan. Maar tot nog toe is dat niet zo. Hij is verder keilief en ik wil hem ook niet kwijt maar ik weet niet goed hoe ik er weer over moet beginnen zonder dat het ongemakkelijk en pijnlijk wordt.
Alvast bedankt voor het lezen.

mischien als ie het weer doet, dat je dan wegtrekt en zegt, rustig aan schatje ;o ofso… =P

zoen topic…
gewoon weer zeggen, eerlijk zijn is denk ik het beste.

dat lijkt me een zeer irritant probleem… ik zou zelf ook niet weten hoe daarop te reageren.

ik denk dan… het is je vriendje… je kan het hem toch wel gewoon eerlijk zeggen?

Gewoon zeggen? Beste manier!

haha , dat had ik ook !
ik vond het ook totaaal onprettig, en heb t m eerlijk gezegd
als je het ook eerlijk verteld, dan dat doet dat jou een plezier, en leert hij dr ook alleen meer van :slightly_smiling_face:

mijn vriend doet het ook soms omdat hij het lekker vind en om me te kloten, maar dan trek ik mn hoofd weg en doet hij metteen weer rustig :stuck_out_tongue:

je hebt het hem verteld, dan moet hij daar iets aan doen.
en als hij dat niet doet, dan zoen je hem niet, net zo lang tot hij het wel doet. :slightly_smiling_face:

Ik weet het niet. Ik heb het hem ook gezegd maar hij doet er niets mee. Ik hoef hem toch zeker niet letterlijk uit te leggen hoe die moet zoenen? Het is zo al ongemakkelijk genoeg. Heb er eigenlijk op dit moment ook een beetje genoeg van :woman_facepalming:

als je met hem verder wil, dan moet je er iets mee doen.
ik had een vriendje die niet kon zoenen en ik heb mijn mond gehouden.
op een gegeven moment wilde ik liever met hem praten dan dat we zoenden.
toen heb ik het dus maar uit gemaakt, want dan gaat je gevoel voor hem ook weg.
zoenen hoort juist fijn en intiem te zijn.

Zeg gewoon dat je niet wilt tongen maar direct een avontuur wilt onder de dekens. Probleem opgelost

dat zegt ze toch helemaal niet?

ot: je kunt er het beste met hem over praten. Of het hem laten merken als hij het weer doet, door bijvoorbeeld zoals eerder genoemd je hoofd weg te trekken.

… :'D

Gewoon eerlijk zeggen, maar niet bot (:

knip zn tong af ?

als het je vriendje is weet je toch wel of hij wel al heeft gezoend of niet? ik zou het gewoon zeggen

kun je niet meer eerlijk zijn tegen je vriend tegenwoordig.

Haha. Ik ben wel eerlijk geweest maar hij luistert niet zo goed.
En eigenlijk vind ik hem ook niet meer zo leuk/