Tongzoen blunders :))

Heee gurlss, ik heb geen idee of hier al topics over zijn maar ik maak maar even een nieuwe aan😊 Hebben jullie blunders tijdens het tongzoenen gehad? Ik heb wel zin in een lach avondje😌 hier alvast de mijne😜

Toen ik voor het eerst zoende knalde hij vol met zijn voorhoofd tegen die van mij aan omdat hij nogal snel wilde beginnen😂

een jongen die echt hongerig ze tong der bij je insteekt. Nou dat hoeft van mij niet idd

ik vind het nooit zo fijn als ik kan proeven wat diegene gegeten of gedronken heeft :’) is mij trouwens vaak genoeg overkomen

Een gast die alleen maar tong gebruikte en niet zijn lippen. Gadverdamme.

Allebei hitsig door de drank en te graag willen, nou dat is wat hoor haha.

Wasmachines, mannen die hun tong als een dood lapje vlees in de mond laten liggen, tong te diep in de mond, op m’n tong bijten, te veel tong gebruiken… Ik heb volgens mij de hele reutemeteut wel gehad. Er waren echt maar een paar die écht goed konden zoenen, hahaha.

Ik had een vriendje toen ik 15 was en hij wilde gelijk allemaal dingen met me doen, zo ook tongzoenen. Ik had nog geen ervaring en wist niet wat ik met men tong aan moest🤷🏼‍♀️ we hebben nog een half jaar gehad en daarna ben ik vreemdgegaan, oepsies. Dat was in de club en ik heb daar met meerdere jongens gezoend. Voelde me een beetje een slet maar later bleek dat hij zelf ook was vreemdgegaan

1 like

^^In een ander topic zeg je dat je 14 bent?

Foutje