Tongpiercing

Ok even een apart topic omdat ik toch wel snel antwoord wil eigenlijk 8|
Ik heb vorige week donderdag een tongpiercing laten zetten, inmiddels 7 dagen verder en mijn piercing doet alleen maar pijn, ik kan nauwelijks normaal eten en heel mijn tong is heel erg wit. Nu weet ik dat je tong alleen wit is, als je ziek bent… Iemand die dit misschien ook heeft gehad? Ik heb zelf nog 6 andere piercings, al jaren, en daar heb ik dan ook nog nooit last van gehad, ook niet tijdens het genezen, dus dat m’n lichaam het ineens af zou stoten zou ik raar vinden…

Ik zou het niet weten, misschien even terug naar de shop?

kan je een foto maken misschien heeft ze wel door een ader gestoken

Ik had precies het zelfde, ik had ook pijn hele week lang maar werd vanzelf minder. Ik zou even asperines slikken tegen de pijn want het is echt verschrikkelijk. Bij de ene duurt het genezingsproces gewoon wat langer, terwijl mijn andere piercings ook gewoon nooit fout zijn gegaan je tong is wat gevoeliger.

naar de doktermobiel!

Je maakt me bang.
Haha ik wil r ook een maarik durf niet

alsjeblieft niet schrikken :’)

http://i46.tinypic.com/2r3ikgx.jpg

en zo is gewoon de onderkant van m’n tong zoals de rest normaal ook is… 8/

http://i47.tinypic.com/ny7bso.jpg

ok het ziet er wel echt heel vies uit :‘D sorry jongens :’)

wow, dat ziet er best wel erg uit. Ik zou als ik jou was even terug gaan naar de shop of naar de dokter. Veel succes!

hmm, kut ;( doei tong, doei 65 euro. ik ga morgen wel even langs…

ik had het precies hetzelfde maar als je een slecht gevoel heb zou ik inderdaad ook naar de shop gaan.

hoe lang deed het bij jou dan voordat die een beetje ‘normaal’ ging doen?

ik heb ook een tongpiercing, en ik kon naar 1 a 2 dagen weer eten met vork enzo. dus weer bijna normaal. en ik had na een week ook geen pijn meer, dus ik denk dat je toch even terug moet gaan naar de piercing shop, of de dokter

Ik had hem op een vrijdag laten zetten geloof ik en die vrijdag daarop ging die pas normaal doen :stuck_out_tongue:

Ik had hem op zondag laten zetten, en vrijdag kon ik weer vast voedsel. En hij was ook wel zo wit maar dat was denk 3 dagen ongeveer, ik zou even terug gaan en vragen wat er misschien mis is!

Dude, wtf. Heb je nou een kort staafje of zie ik het verkeerd?

nee het is een lang staafje

Ooh, ok. Want het ziet er best wel kort uit. Want dat zou dan het probleem kunnen zijn.
Spoel je goed? Elke dag na het eten, roken en andere dingen?

hehe nee heb zeker nog een paar milimeter ruimte! ja spoel iets van 5 keer per dag, gewoon met listerine. ik rook en drink niet, en nouja eten kan ik bijna niet hehe… kan wel, maar met veel moeite en op een gegeven moment stop ik gewoon omdat het pijn begint te doen x)

Dan weet ik het ook niet…
Als ik jou was zou ik naar de piercingshop gaan waar je het hebt laten zetten, en als zij zeggen dat er niks mis is zou ik effe naar een andere shop gaan for a second opinion.
Veel succes ermee iig! (: