tongpiercing

Hee
ik wil echt heel graag een tongpiercing
maar nu ben ik nogal bang van naalden
en ik hoor van mensen dat de pijn erna alleen erg is
maar ik zou graag willen weten of iemand van jullie ervaring heeft met zetten
en of het pijn doet.

ups zijn ook welkom

Pijn verschild bij iedereen
+ dit is topic 48049840698405695.

Gebruik de zoekfunctie in het vervolg…

je kan schimmels krijgen op je tong.

Over die pijn erna heb ik ook het één en ander gehoord.
Nu heb ik zelf alleen 2 lippiercings, waar ik achteraf geen greintje pijn aan heb overgehouden, maar zoals ik van vriend(inn)en heb begrepen hadden ze achteraf vrijveel pijn, omdat het je tong is ofcourse. Erger dan de naald erdoorheen zelf.

De pijn valt mee. Tis meer botte pijn, dan scherpe pijn.
Enne, pijn erna had ik ook niet. Mijn tong was alleen opgezwollen, duh, en de eerste paar dagen leefde ik op soep.

Bij het zetten voel je niks, zorg gewoon dat je relaxed bent en een goede vriendin bij je hebt!

De pijn daarna is ook wel te overleven, maar inderdaad ook ik leefde de paar dagen ( 2 weken geloof ik:p) erna ook alleen op soep, pap (brinta is aan te raden:’)) en vla!

ach, goed spoelen met listerine en you’ll be juuust fine! : )

Zit in Listirine niet alcohol?

Ja, voor de bacteriele reiniging ofzo en er zit Benzoate in tegen schimmels.

Oh ik dacht dat je geen mondwater met alcohol mocht nemen voor orale piercings.

Ik gebruikte altijd Elmex Sensitive.

hm vreemd, bij het zetten bij mij werd echt dat aangeraden, nou hoor ik achteraf wel slechte verhalen over de zaak waar ik mijn piercing heb gezet (en is die nu overgenomen door iemand anders) ik zal het zo eens opzoeken.

Weet jij toevallig hoe het zit met het dicht laten groeien van je tongpiercing? Ziet het er lelijk uit en zou ik er dan later opnieuw een kunnen laten zetten?

Ik heb een tongpiercing,
Het doet niet super veel pijn en het gaat super snel.
Het voelt alleen raar omdat het door een spiergaat , maar ik heb geen traantje gelaten.
Het echte vervelende komt erna pas,als ie op gaat zwellen , dan raad ik je veel ijsjes en soep aan , maar dat duurt mr 2 a 3 dagen;)
Ik ben blij dat k em heb
en hij ontsteekt niet , als je gewoon goed spoelt met mondwater :wink:

ik ga een tongpiercing volgende week laten zetten :stuck_out_tongue: ik durf het zelf niet
maar ik heb veel youtube filmpjes gezien en daar ging het snel zeg! duss maar ik doe het gewoon en ik ben op dieet dus opzich een goede combinatie :wink: Maar hoe moet je het verzorgen als je een tongpiercing heb gezet?

Ik heb mijn tongpiercing nu 9 maandjes ofzo, en ben er nogsteeds heel blij mee!
Ik was heel bang voor de pijn, maar het viel reuze mee!
De tang die ze op m’n tong zette, deed meer ‘pijn’ dan de naald zelf!
En inderdaad, het eten was de eerste week niet ideaal, haha!