Tongpiercing :)

[i]hey

ik dacht dat dit wel een geschikte plek was om te vragen over een tongpiercing! Want het is een accessoire (right?)

1. hoe groot is de kans dat het mis gaat. Een tongverlamming/bloeding? ik heb al meerdere keren gezocht via Google, maar daar komt niet veel nuttigs op uit.
  2. Doet het veel pijn om je tong te late piercen?
  3. Hoe kun je zien of je een ‘geschikte’ tong hebt? Want ik heb gelezen dat er wordt gekeken naar je aders of zenuwen?

Sorry als dit niet het geschikte topic is! [/i]

Er is een algemeen piercing topic :slightly_smiling_face:
En ga gewoon naar een goed aangeschreven piercing shop om het daar te vragen.
Of het pijn doet vind ik altijd een beetje een domme vraag, wil je nou een piercing of niet? Er gaat een naald door je tong, ja dat doet pijn.

Deze vragen kun je stellen in het piercing topic.
Ik vond het geen pijn doen maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. In de shop kijken ze of je een geschikte tong ervoor hebt.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/piercings-197020.0.html

Anyways, pijn zal het wel doen ja maar hoeveel verschilt per persoon. Volgens mij is de kans dat het mis gaat echt miniem, piercers zijn tegenwoordig echt geen primitieve apen met scherpe stukjes watdanook meer.

het doorheensteken doet opzich niet zoveel pijn, alleen die dagen erna :’)

Ik vond persoonlijk dat de ‘prik’ niet zoveel pijn deed… Maar de pijn achteraf wanneer de tong gaat zwellen wel. En ga gewoon bij een piercingshop langs om te vragen of je een ‘geschikte’ tong hebt :slightly_smiling_face: Zij zullen heel graag op al je vragen beantwoorden!