tongpiercing en roken

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik mijn tongpiercing laten zetten (weet dat de meeste van jullie dit als ordinair beschouwen ect, maar ik ben er onwijs blij mee)
Ik heb de hele dag al niet gerookt, normaal rook ik best veel op een dag.
Nu mag ik eigenlijk 3 dagen a een week niet roken ,mijn vraag is heeft hier iemand een tongpiercing en is ook eerder begonnen met roken?
Zo ja wat zijn de gevolgen dan? Als je goed spoelt daarna zou dit eigenlijk toch niet erg zijn?
Want eigenlijk denk ik niet dat ik 3 dagen of nog langer zonder een sigaret kan haha :’)
Ik ben het vergeten te vragen aan de piercer, vandaar dat ik dit zo doe.

Alvast bedankt x

vriendin van mij heeft direct erna gerookt, de piercer zei dat het kon [en het was een zeer goeie piercer] en totaal geen problemen gehad.

Ik zou als de piercer het zegt gewoon niet doen, want de kans is redelijk groot dat je een infectie krijgt denk ik! Maar als je daarna goed spoelt kan het misschien wel.

Mn ma rookte ook meteen weer, gewoon goed spoellen met mondwater.

Ik heb na drie uurtjes ook weer gerookt. Inderdaad gewoon goed schoonhouden!

Een tongpiercing én roken… tja dat vind ik ordinair ja.
En ik zou gewoon naar de piercer luisteren.

^Eens

Ik moest na elke sigaret me mond spoelen met gekookt water (dat is bacterievrij) en een zoutoplossing daar in.

Ik heb meteen gerookt toen ik buitenkwam.
Trouwens, ik vind een tongpiercing niet ordinair tenzij je ermee te koop loopt. Mensen zien mijn piercing niet eens.

ik begon te roken na een week. ik vond dat finer maar toen ik al een week niet gerookt had had ik met mijn zus gewed dat ik er mee kon stoppen en is wel gelukt ben ik blij mee :slightly_smiling_face:

Is dit dan niet een geweldige gelegenheid om te stoppen met roken? n___n

^Indd. Probeer gewoon te stoppen. Is altijd beter.

idd. prachttijd om je rookstop te beginnen. Maargoed zelf zou ik, als ik een tongpiercing had laten zetten(wat ik overigens erg mooi vind!) gewoon zo min mogelijk… ‘vieze’ dingen doen met mijn mond, dus gewoon echt heel goed opletten want als je dán een infectie/ontsteking etc. krijgt heb je de poppen aan het dansen. Succes!

Je kan gewoon alles doen hoor.