tongen op school en ruzie met mijn moeder

Hee,

Ik ben een meisje van 13 jaar oud en ik heb een probleem. Ik had het deze zomer met een jongen van 15 maar daar hadden mijn ouders een probleem mee dus heb ik het maar uitgemaakt.

Ik heb nu weer een andere leuke jongen ontmoet (die mij ook leuk vindt) alleen hij is 27 cm groter en 3 maanden jonger als mijn ex. Nu heeft mijn moeder daar wss weer een probleem mee daarom heb ik haar daar niks over verteld.

Ik heb op dinsdag altijd wiskunde bijles en na de bijles was ik een keer een kwartier te laat gekomen omdat de bijles ietsje uitliep. De bijles is om 15:20 afgelopen en ik was dus te laat dus mijn moeder zou mij voortaan om 15:45 op komen halen. de avond ervoor was afgesproken dat pap mij zou komen halen dus had ik heb geSMSt. Ik had met die jongen afgesproken en we hadden staan tongen. Als ik zoen kijk ik niet op mijn mobiel dus ik had niet gezien dat mijn moeder 5x gebeld had.

Toen ging ik snel naar de auto en nu is ze boos op mij dat ik onbetrouwbaar zou zijn terwijl ik meteen had toegegeven dat ik met die jongen gepraat had.(ik heb het zoen deel eraf gelaten) en nu zegt ze dat ik haar bedrogen heb en is ze boos op mij.

Nu heeft ze mijn mobiel en ipad ingenomen voor ik weet niet hoelang . Hoe maak ik het weer goed?

x Me

Ps: je krijgt echt pijn aan je nek als je met iemand die veel groter is zoent. : :couplekiss_man_woman: :smiling_face_with_three_hearts:

ik was uit om 15:20 en ze kwamen me ophalen om 15:45 en ik was 20 min telaat.

dus je hebt bijna een uur staan tongen en je had niet door dat het al laat werd?

anyways ik zou gewoon je excuses aanbieden en je de komende tijd voorbeeldig gedragen

Nou de bijles is tot 15h20 maar omdat de bijles ooit eens wat uitgelopen is, halen haar ouders haar voortaan om 15h45 op. Dus heeft ze elke woensdag 25 minuten om te tongen in het toilet. TS Is er geen gezelligere plaats om te tongen?

Nou lovertje dat hoort er bij. Probeer de komende dagen lief te zijn tegen je ouders en inderdaad, probeer niet te verzwijgen dat je een vriendje hebt want anders hebben ze nog sterker het gevoel dat ze je niet kunnen vertrouwen. En je zal je telefoon wel terug krijgen!

Dafuq.

NEE HET LEEK ONS NOU NIET BEPAALD EEN GOED IDEE OM TE TONGEN OP EEN PLEK WAAR IEDEREEN ONS KON ZIEN EN VOOR DE REST IS DAAR NIET ECHT PLAATS VOOR IN ONZE SCHOOL

Tongen IN een toilet lijkt me ook geen lekkere plek

Je capslock staat aan.

dat was expres
haha

Stoer.
Maar jij was te laat omdat je 20 minuten te lang hebt getongd?

wel om jou ja

whatever you want

ja

In België noemt men het “binnendoen” of “binnendraaien”. :couplekiss_man_woman: :upside_down_face:

serieus?!

Sommige reacties hier zijn ook wel weer overdreven, ze is 13 ja, maar ze heeft gezoend, geen seks gehad.

Voor de rest vind ik het wel een beetje dom dat je daardoor te laat komt, en wees gewoon eerlijk :wink:

Haha ja! Lang geleden dat ik nog eens een jongen binnengedraaid heb :slightly_smiling_face:

Dit dus.