Tongbrekers/

halleew. het leek me wel leuk alleen er was er nog geen dus ik dacht:

S H O W U S W H A T Y O U ’ V E G O T

‘De poes poept op de pas gepoetste poef’

‘ls een tekkel een tekkel tackelt, dan tackelt de tekkel de tekkel terug. Dus als een tackelende tekkel een tekkel tackelt, dan tackelt de getackelde tekkel de tackelende tekkel terug.’

haha. succes

haha up
weet er geen

Langs de koele kali liep een kale koeli met een kilo kali op zijn kale koeli-kop.

Vissende vissers die vissen naar vissen, maar vissende vissers die vangen vaak bot. De vis waar de vissende vissers naar vissen vindt vissende vissers vervelend en rot.

Zeven Zaventemse zotten zullen zes zomerse zondagen zwemmen zonder zwembroek. Zware Julien zijn zuster zaliger zei: "Zo’n zeveraars! Ze zijn zijle zeker zot zeg! Ze zullen zinken!

Wat was was voordat was gewassen was? voordat was gewassen was, was was ongewassen was.

Bram de brave broer van breiende brauwende Brielse Brechtje, bracht in zijn bronsbruin broekje een bril en een brandbrief en een gebroken brokje bros bruin brood over de brede brug naar Breukelen.

Oke genoeg :grinning_face_with_smiling_eyes:

Scheveningse schaapscheerders scheren scheveningse schapen met scheveningse schaapscheerderscharen

Nog een

Knappe kappers kappen knap, maar de knecht van de knappe kapper kapt nog knapper dan de knappe kapper kappen kan.

Frans zegt tegen Frans in het Frans
Is Frans in het Frans ook Frans?
Nee zegt Frans tegen Frans Frans is in het Frans Francois

De dunne dokter duwde de dikke dame door de draaiende draaideur

Als vliegen vliegen en bijen vrijen, vliegen de vliegende vliegen de vrijende bijen vliegensvlug voorbij.

de na apende apen apen de na apende apen na, maar als de na apende apen de na apende apen niet meer na apen zijn de na apende apen geen na apende apen meer.

Vrouw Tad had een wrat op haar gat. Toen kwam Jan Tad met zijn lat en sloeg met zijn lat op de gat van vrouw Tad, zodat de wrat van vrouw Tad aan de lat van Jan Tad vast zat. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als vliegen achter vliegen vliegen, vliegen vliegen achter vliegen

als de potvis op de pispot pist, zit de pispot vol met potvispis

De kat krabt de krullen van de trap

Mmm, mama maakt macaroni met mayo, maar macaroni met mosterd maakt mij misselijk. → oké niet echt een tongbreker maar KIJK, alles begint met een M! Fascinerend he?

Ik heb een uitdaging voor jullie mensen, probeer een zo lang mogelijk kloppende zin maken waarvan de woorden met dezelfde letter beginnen.

Vandaag vierde Viona vrolijk Vivienne’s verjaardag. ‘VERDORIE!’ vertelde Viona, Victoria’s vagina vangt vliegen volgens Victor, vies verdraaid viswijf!

WOWOW, het is me gelukt :’)

Ik weet alleen :

De kat krabt de krullen van de trap.

De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets

Als een potvis in een pispot pist zit de pispot vol met potvispis

Vliegende vliegen vliegen vliegensvlug

De kakkerlak zit in de kattebak, en als de kakkerlak kakt in de kattebak, zit er kakkerlakkenkak in de kattebak

Deze is echt kut:
Een bloedrood braamblad

woow. dat is echt H A R D