Haha misschien een hele blonde vraag maar een toner, is dat zo’n fles make up remover die je op een watje doet om er je make up mee af te halen?
Beetje flauw maar goed
Als jullie nou gewoon mijn vraag beantwoorden…
nee, dat is geloof ik tonic? XD
Oke danku haha
I did…
HET SLUIT JE PORIEEN AF NA HET REINIGEN. DE RENEGINGSMELK OF GEL OPENT EN RIENIGT JE PORIEEN EN DE TONER SLUIT ZE. IK HEB ZELF DE BREATH OF FRESH AIR TONER VAN LUSH
^ Oeeps sorry voor alles in CapsLock
Maar het is dus geen make up remover?
nee het is geen make up remover
Het is op zichzelf geen make-up remover, daarvoor kan je het best een met water afwasbare gel nemen. Je gebruikt de toner om je poriën te sluiten en de laatste restjes make-up te verwijderen. Een toner is alleen niet krachtig genoeg om zonder de reinigingsgel je huid helemaal schoon te maken
dubbel
Een toner wordt ook wel tonic of lotion genoemd. Het is de laatste stap van je huidreiniging en de eerste stap van je verzorging. Hiermee haal je niet alleen je laatste restjes reiniger af, maar je sluit ook je poriën waarmee je een goede basis hebt voor je moisturizer. Ik vind het essentieel. Er bestaan ook watertjes ook wel (miccelaire tonic/lotion/toner genoemd) die een mild reinigende functie hebben, dit zijn een soort 2-in-1 reinigers. Deze zijn super handig voor op vakantie of als je gewoon een keer weinig tijd hebt om je huid te reinigen.
Bij ‘toner’ moet ik denken aan Friends.
Dat Phoebe toner moest proberen te verkopen bij dat call center haha.
Dankjullie