toneelstuk

ik moet voor vanavond een boek of film hebben die we dit jaar gaan doen met toneel, maar we zijn met zijn 22en. dus heel veel stukken vallen al af. en geen fantasy, dat wou die niet.
en ja, ik d8 er pas net aan om het op girlscene te zetten dus een beetje laat ja…

Als je je vraag nou eens duidelijk zou formuleren, zou ik het misschien bijna begrijpen.

west side story, wicked, kruimeltje, rent?
er zijn genoeg bestaande stukken die je kan bewerken naar deze tijd of naar een bepaalde situatie, maar inderdaad, iets meer informatie zou wel mogen… s:

Harry Potter is het enige wat in me op komt. Oh wacht, da’s zeker weer te veel fantasy-achtig?

En ja, je bent er best laat mee eigenlijk. Het is een beetje je eigen schuld.

ik bedoel zeg maar een film of een boek. waar we dan een toneel stuk van maken.
en ik wist al dat ik er laat mee was xd

drie musketiers ?

mean girls? Is altijd wel leuk om toneelstuk op te verzinnen :slightly_smiling_face:

okee, ben geweest. had een franse film megenomen. 8 femmes. :slightly_smiling_face:

Boek/film van Carry Slee? Lijkt me wel makkelijk namelijk…

Je bent er wel een beetje laat mee zoals vele al zeggen. En wanneer je personen teveel hebt zou je eventueel zelf rollen bij kunnen verzinnen of meer figuranten hebben op het podium. En bij teveel rollen kun je misschien een aantal samenvoegen of één persoon meerdere rollen geven.

Succes in elk geval :slightly_smiling_face: