toneel topic

Heeey meiden!!
Ik weet niet of jullie toneel ook echt een sport vinden, maar ik wist niet waar ik hem anders bij moest zetten. Ik zit nu al heel lang op toneel en vind het super leuk! Niet heel veel mensen doen aan toneel maar het is wel echt heel erg leuk en creatief!
Wie doet er hier ook aan toneel, waarom ben je toneel gaan doen en wat vind je er zo leuk aan? Waar doe je het en wil je er later mee door?
O ja, en ook nog een vraagje van mij aan jullie: wie zat er eerst in een toneelklas en doet nu echt voorstellingen? Want ik wil heel graag beter worden en echt in voorstellingen gaan spelen, maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken.
xxxx Charlotte

Dit had beter bij creatief gekund maar goed.

Ik heb 13 jaar musicallessen gevolgd een jaar toneellessen gehad en een keer in een toneelstuk gespeeld. Voeger hadden we 3 keer per jaar een voorstelling met de musicalgroep later is dit er nog maar een geworden. Nu zit ik bij een imporovisatie cursus van toneel en dat is echt heel erg leuk. Wil ook de vervolg cursus daar van gaan doen en daarna naar toneel 2 en toneel 3. Vind het heel leuk om er mee bezig te zijn.

Ik hoef er niet me beroep van te maken. Maar mocht ik nu echt meer in toneelstukken gaan spelen zou ik dat onwijs leuk en leerzaam vinden. Toch vind ik dat je bij een toneel cursus meer leert dan bij een voorstelling. Daarom ben ik nu dus ook weer een cursus gaan doen.

mag ik vragen hoe oud je bent Flymetothemoon?
Wat leuk dat je net als mij zoveel van toneel houdt!
Je hebt denk ik wel gelijk over dat je meer leert in een cursus maar ik zou het er misschien naast willen doen ofzo.

Ik heb 12 jaar lang toneellessen gevolgd en de vooropleiding van de theaterschool gedaan. Soms is het wel echt een sport hoor, heb nog nooit ergens zo veel blauwe plekken opgelopen als bij bewegingsles. :’)

[size=2]Je hebt cursussen waarmee je naar een voorstelling toewerkt. Misschien is dat wat voor je?