Tomorrowland 2015

Zijn er nog meiden die naar Tomorrowland gaan? Ik wil namelijk wel graag ernaar toe, maar ik moet eerst nog iemand vinden :sunglasses:

Omgg jaa ik wil ook super graaag lijkt me zo vett <333
:upside_down_face: :upside_down_face:

Ik hoop te gaan met een vriendin ja OEOEOEH maar we moeten eerst maar eens kaartjes bemachtigen…

Ik wil ook supergraag gaaan, maar er wil niemand mee haha… dus als iemand samen wil gaaan? :upside_down_face:

Aahhh ik wil zo erg erheen gaan! Maar ik ben dan op vakantie met een paar vriendinnen, ook heel leuk haha :upside_down_face:

Jaaaa :upside_down_face: een vriendin en ik zijn van plan te gaan, maar eerst maar kaarten zien te krijgen!

Ik zou dol graag willen maar helaas moet je er 18 voor zijn :frowning_face:
nog een jaartje wachten en dan gaan we los :beer:

Ik wil zoooooo graag.
maar het is me nu nog iets te duur. Dus dat word dit jaar weer de livestream volgen op youtube (als ze dat weer doen…) :grinning:

Ik wil samen met mijn vriend gaan maar ik heb eigenlijk helemaal geen idee wanneer de kaartverkoop start en waar het is :’)?

De kaartenverkoop voor België is op zaterdag 31 januari, en wereldwijd op 7 februari. Als je kaarten wil moet je je wel eerst registreren op tomorrowland.com, anders kan je volgens mij geen kaarten kopen!

Vanaf volgende week woon ik met mijn vriend 1 straat verder van Tomorrowland. :upside_down_face:

Als je in 1997 geboren bent kom je binnen!

En, wie heeft er kaartjes?
wij niet :c

Ik ga proberen voor volgend jaar, dit jaar geen geld voor tommorowland :c
Maar tommorow land is wel echt een van me life goals.

Bij ons ook niet gelukt! :frowning_face: Volgend jaar maar weer proberen.
Gelijk maar kaartjes voor The Flying Dutch gekocht wat ook leuk is! (en een stuk goedkoper haha)