Tommy Hilfiger

Heeeei.
Ik ben op zoek naar winkels waar ze Tommy Hilfiger (polo’s) verkopen! Weet iemand of ze die in Utrecht verkopen? En anders daar in de buurt…?
Groetjesxxx

Sorry ik weet het niet. Ik weet alleen waar het in Groningen te koop is. je hebt niks aan dit antwoord maarjaa wel weer een upje voor jou :grinning:

misschien moet je ff op de site kijken mis. staat daar het antwoordt

in de bijenkorf…

en anders moet je naar die ene dure winkelstraat gaan…voorbij de oude grach in de buurt van de DOm

Gewoon op internet zoeken;) In roermond hebbe ze in de Outlet ze bijna zekerr Ik weet er ook een Innsbroek maar dat is in Oostenrijk;P

Jaa en natuurlijk de Bijenkorf!!
Ik kan het ook nog wel aan m’n broer vragen, als je dat wilt note me ff;)

xxJ

Gewoon even op de site kijken, ik ben echt zeker dat de verkooppunten er wel ergens zullen staan :slightly_smiling_face:

Koop gewoon neppe op vakantie :stuck_out_tongue:

neppe kopen vind k zo dom

Nee ik wil geen neppe :stuck_out_tongue: Ik heb op internet gekeken en zo’n polo is 50eurie’s dus dat vind ik nog wel meevallen. Lacoste is 80 duss xD
Maar ik kan echt geen verkooppunten vinden =0 Wel alle shirtjes en dingen enzo maar daat kan ik gewoon niet vinden! :frowning_face: Wat stoooom he :frowning_face:
Nog iemand die het weet?

Trouwens…bijenkorf in Utrecht heeft die dat?

Ja ! <3

Ookeeej dankje(jullie!) wel! Dan ga ik SNEL naar Utrecht binnenkort als ik niet hoef te werken xD
xxx

Piet zomers misschien ?
verkopen ze voor mannen zowieso Tommy Hilfiger misschien voor vrouwen dan ook.

in Breda zit wel een Tommy Hilfiger en in Rotterdam ook, je kunt ook altijd bij de bijenkort kijken :wink:

ik heb tommy & lacoste polo’s xD

Maison de Bonneterie :slightly_smiling_face: Maar weet niet zeker of die ook in Utrecht zit of alleen in Den Haag en A’dam

ik koop ze bij piet zoomers of online

tommy hilfiger polo’s (L)

Ja die verkopen ze in Utrecht. Bij de kalvertoren daar heb ik die van mij ook gekocht ,

xx