Toluna - betrouwbaar?

Hey meiden!

Ik wist niet precies waar ik dit moest plaatsen. Maar via facebook ben ik terecht gekomen op Toluna.com. Ik vind het nogal verleidelijk om mezelf op deze website in te schrijven. Heel leuk namelijk, gratis producten ontvangen om deze te testen en hier vervolgens een aantal vragen over te beantwoorden. Maar ja… ‘de kleine lettertjes’, is het eigenlijk wel écht geheel gratis? Dus, is het betrouwbaar?

Lees de voorwaarden :slightly_smiling_face:
Ik ken de site niet, dus weet ook niet of het betrouwbaar is…

Ik heb de voorwaarden gelezen, maar toch… Ik heb graag de mening van iemand die er wel ervaring mee heeft.

Ik heb nog nooit producten van hun ontvangen, ik heb alleen nog maar enquêtes moeten invullen.

Hm… Ach… het kan geen kwaad geloof ik. Dus dan word ik maar lid. Enquetes zijn ook wel leuk voor als je niets te doen hebt.

Ik heb het geprobeerd, maar ik kreeg echt heel weinig enquetes. En nooit producten om te testen.
Ook moest je echt vreselijk veel punten hebben om ooit iets te krijgen naar mijn idee. En volgens mij kon je met die punten alleen maar meedoen aan een soort van lotto. (maar dat weet ik niet meer zeker) dus ik ben er mee gestopt.