Tokio Hotel

Heey Meiden,

Ik ben benieuwd wat jullie van Tokio Hotel vinden, das die band uit Duitsland. Ik vindt hun muziek erg leuk… maaruh… wat vinden jullie van de bandleden? denken jullie dat Bill echt een travestiet is?? Ik weet het niet zeker namelijk :roll_eyes: Als het zo is, boeit het me niet, het gaat tenslotte om de muziek :grinning_face_with_smiling_eyes:

xx. Yvette

Bill is saksie MAAR GUSTAV IS HET SAKSIEST en als je denk dat ie een wyf is ben je wel heel scheel. Ik lieft Monsoon (:

Hier is al een topic over

En ik heb een vreselijke hekel aan Tokio Hotel, en nee je bent niet scheel als je denkt dat die ‘Bill’ een wijf is, hij/zij lijkt er ook ontzettend veel op…

VRESELIJK! sorry, ik vind het het 3x niks!

Astjeblieft zeg! niet nóg een topic. Kan deze niet worden gesloten? Ga naar die andere topics toe, als je er zonodig over wilt lullen ^^ <_< :yawning_face:

Nee. Gewoon, nee.

laat die ander hier maar zeiken , ik vind ze goed x]

Ik vind ze geweldig! Ben al heel lang fan van ze!! Geweldig :grinning: Gustav <33 en natuurlyk de rest!! Goed topic (H)

Ik vind ze helemaal niks, en ze zien er ook stom uit!

Ik vind ze echt heeel cool. Al 1,5 jaar fan.
En het gaat mij om de muziek, dat ze er leuk uitzien(mijn mening he :stuck_out_tongue:) is gewoon mooi meegenomen :wink:
En nee, Bill is geen travestiet, en als het wel zo was: So what?

Ahaha mensen die die Bill knap vinden, shiittt hijs echt wel travo. Wat een wijf
Ik vind ze er niet uit zien, en die muziek niet om aan te horen. :crazy_face:

bill ik dacht eerst dat dat een meisje was haha toen ik ze laatst in Reaction op tmf zag… :wink: hoor je valerio zeggen tegen dat meisje: maar zeg eerlijk toen je hen voor het eerst op een foto zag dacht je ook: hé wat leuk 3 jongens en een meisje…
en ik dacht… huh dat is toch ook zo? :blush: :wink: dus toen heb ik het maar ff uitgekeken om te ontdekken wat er nou was :wink:
verder ben ik er niet echt fan van ofzo k heb het niet zo op duitsers

sorry hoor maaR: saksie?
oke… ik zeg meestal: sexy…
k moest 5 minuten naadenken voor ik eracher was wat dat betekende…
srry dat ik het zeg :slightly_smiling_face:

Bill is geen travistiet, een meisje bij mij op school mailt elke dag met hem :slightly_smiling_face:
xx

indeed x]

Hun uiterlijk kon wel beter :stuck_out_tongue: haha , maar de muziek is laaauw !

LOVIN IT!
hun muziek is echt verslavend, en tom is freakin hot :stuck_out_tongue:
en bill is ook gwn sexy [A.]

ik vind ze stom eerst dacgt ik dat het een vrouw was hoorde ik van een vriendin dat het niet zo was…

oke… dan ben ik dus scheel, dacht serieus dat het een wyf was…
haha toen ik dr achter kwam, mn vriendje geloofde me niet eens xD
maar monsoon is goed hoorr.
xx.

Hij lijkt echt heel erg op een meisje, dat valt niet te ontkennen. Mijn broer geloofde me ook niet xD
Ik vind alleen Monsoon mooi, de rest totaal niet