Tokidoki

Hey,
Ik zie steeds vaker mensen in nederland met nep tokidoki tassen lopen. En vroeg me af waar je ze kan kopen (en ja weet dat de originelen tusse de 100 en 300 euro liggen omdat ze niet meer worden gemaakt maar vind dat echt te duur :wink: )
Liefst in Utrecht of Arnhem :grinning:

Wat is tokidoki?

Het zijn dus tassen etc van de ontwerper Simone Legno die hele schattige designs maakt :slightly_smiling_face:

Foto’s

http://drawinginc.files.wordpress.com/2009/05/tokidoki_239_img-1.jpg

http://images.vinylpulse.com/add-wm.cgi/vp_pics/tokidoki/pa/12-06/1164673572_content_images_image_file_meetsimone_b.jpg

Je kan tokidoki makeup etui’s halen bij Action voor 99 cent :wink: pirate print :grinning:

Ebay en Italië, verder weet ik het niet sorry xP
Je kan het wel op de markt proberen

I don´t know, al geprobeert in het ik zoek topic?

Amsterdam, Local Fanatic verkoopt dat spul enorm veel.
En erm, anders gewoon even eBay proberen? Marktplaats?

haha daar heb ik een toilettas van, wist niet dat dat zo populair was :’]

ik heb ze bij de wibra of de action ofzo
mijn moeder had ze gehaald

Mijn zusje heeft zo’n tas uit het buitenland. Ik heb geen idee waar je ze zo kunt krijgen, upje dus!

Ebay staat niet echt wat op alleen echte en fakes die ze voor een dikke prijs willen verkopen, marktplaats ook niet echt. En van die toilettas had ik al in begin topic gezet :wink:
Local fanatic is verhuist in amsterdam alleen kon hem niet meer vinden laatste keer dat ik er was (ze hebbe 2 filialen en die zijn omgedraaid maar omdat ik dat niet wist vorige keer dat ik in Adam was kon ik hem dus niet vinden ><"")

Heb even een appart topic aangemaakt omdat dit best populair is en ik zeker weet dat er mee mensen naar zoeken die misschien niet weten wat het is vandaar :wink: en omdat het oude tokidoki topic beetje dood was (laatste post 2009)

'n tijdje geleden had je van die vesten toch @ london (hebben ze daar ook geen tassen dan?) toen zag je superveel kids ermee lopen, @ de markt bij van die tassenkraampjes zie ik altijd van die tassen ervan haha.

I only give a damn 'bout the designertoys. Die tassen en dergelijke laten me koud.
Dus…ik weet niet waar je ze kunt krijgen.

In Amsterdam in het winkeltje Local fanatic ( beetje alternatief)
Ik heb er mijn eigen tas ook vandaan.
Het zit op de kalverstraat dacht ik…en dan tegenover de New Yorker.

Die is helaas verplaatst :frowning_face: naja er zijn 2 filialen van local fanatic een alternatieve en een zo’n kak winkel. En die kak winkel ervan zit nu tegenover new yorker :frowning_face: en die andere kan ik niet vinden :frowning_face:

up

Ik heb een Tokidoki muismat.
Dit is een nutteloze reactie.

Ik heb geen flauw idee eigenlijk…
Upje dus :slightly_smiling_face:

Nooit van gehoord eigenlijk.
ebay?

Je hebt van die speciale alternatife winkeltjes.
Maar in arhnem en amsterdam heb ik geen flauw idee.
Ze zullen der vast wel ergens een hebben.
anders mischien.
www.large-online.nl
www.attitudeholland.nl

Of in het verkooptopic Als je geluk hebt.

Attitude Holland en Large verkopen TokiDoki niet.

Mhm, ik heb hier nog wel ergens een witte TokiDoki tas liggen.
Mocht je intresse hebben, die heb ik niet echt meer nodig eigenlijk.

up

Ik heb je een berichtje gestuurd :wink: