rood met pocahontas er 0verheen en tekeningen er van ik vind hem kindeerachtigheeft iemand tips
ik snap je vraag niet?
Ok, ik dénk dat je bedoelt dat je een toilettas hebt die je niet leuk vindt? In dat geval kan je er een leuk stofje over heen doen ofzo.
Oh wacht je vindt hem ook nog te klein, tja, dat wordt dan toch een nieuwe kopen of helemaal zelf maken.
ik snap je vraag totaal niet?
ik heb een te kleine en een die ik niet leuk vind
je hebt dus nu een pocahontas toilettas die je niet leuk vindt, en je wilt dat weg hebben. maar je vind 'm ook te klein, dus dan lijkt het me simpel: koop een nieuwe (:
Aah zo.
Doe je pocahontas toilettas binnenstebuiten?
Of idd, koop een nieuwe.
Oh zo, dan zou ik toch die je niet leuk vindt gewoon bekleden met een leuk stofje. Of iemand anders, je moeder/oma ofzo, dat laten doen. Probleem opgelost. :'D
Ik zou een nieuwe kopen, of er helemaal zelf één maken. Een bestaande verbouwen zou ik niet zo snel doen.
nieuwe kopen, simpel toch?
Gewoon een nieuwe kopen.
Van degene die te klein is kun je misschien een klein makeuptasje maken, om mee te nemen. Die andere kun je opnieuw met stof bekleden, of je maakt een nieuwe.
Of heb ik het verkeerd begrepen?
Koop een nieuwe.
mijn moeder had er nog een die heel saai is maar die is ook nog groter ik beb nu dus een nieuwe en zij kreeg die van mij
fijn
En dat kon je niet eerder bedenken?
Denk eerst goed na voordat je een topic opent (vooral met vage uitleg).
Maar fijn voor je dat het is opgelost.