toilet probleempjes...

Ook wel eens vastgezeten, zonder papier gezeten, een open-vliegende deur terwijl je op de pot zit
Post ze hier…

Mijne:
Op mn werk (cafe/restaurant) kreeg ik eens mega last van buikkrampen en darmen…dus rende snel naar het personeels-toilet…zat er al iemand op. Ben toen maar naar de gasten-wc gegaan, was ik klaar, was er geen papier… :woman_facepalming: dat werd normaal altijd weggelegd omdat het anders altijd de hele pot verstopt.

En bij mij op de uni zitten er regelmatig mensen vast in de toiletten van school. Zo moest pas geleden de concierge dr bij gehaald worden omdat een meisje al een uur op een van de plee’s vast zat. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

http://pic100.picturetrail.com/VOL700/3993779/8285217/110886696.jpg

Ik heb een keer het slot ding kapot gemaakt. argh wat was ik bang zeg.
Maar ik was toen nog best klein.

Ja :open_mouth:

toen iknog klein was zat ik een keer in een restaurant op de wc en toen zat ik vast.
man,ikweet nog hoe bang ik was.
pas na eentijdje durfde ik te schreeuwen naar mijn moeder.
maar die zat aande andere kantvan het restaurant.
gelukkig kwam ze later wel naarde wc, kijken waarik bleef.

verder hebik wel vaker zonder wcpapier gezeten en vastzitten enzo :open_mouth:

Mijn broertje zat een keer vast in de wc bij mijn tante, hij was toen 5 ofzo. :’] Maar die hadden een heel moeilijk slot die ook nog klemde. En mijn broertje helemaal in paniek, moeder aan de andere kant van de deur heel rustig blijven. Kreeg mijn broertje uiteindelijk toch de deur weer open, kwam die heel stoer naar buiten alsof hij alles altijd al onder controle had. :'D

Ik zat vroeger toen ik klein was ook een keer vast op de wc bij de voetbal en durfde het slot niet open te maken dus toen hebben ze het aan de andere kant op een of andere manier opengekregen. Ik was echt heeeel bang haha.

Ik was in de bioscoop en was mijn deur vergeten op slot te doen. komt er een mevrouw binnen , zag ze mij en deed toen snel de deur weer toe.

deed ze de deur weer dicht.

Ik 1x in de Walibi en 1x op school :] directeur en onderdirecteur + klusjesman de deur forceren.

oeeeh dat lijkt me zo kut als je net naar de wc bent geweest en je moest poepen en 't wc papier is op :open_mouth: kijk plassen is dan nog niet zo heel erg of zo. maar poepen o.0 dan zit heel je ondergoed toch onder lijkt me :stuck_out_tongue:

nouja mn zus.
die zat paar jaar geleden in hongarije (ofzo) op de camping op de wc
springt er opeens een kikker op haar hoofd
zij echt heel hard gillen (A)

ha, gelukkig zijn die toiletten niet helemaal dicht van onder en kon een collega me een rol papier aangeven :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Laatst had ik ook een stomme actie.
Me schoonvader was vergeten de deur vergeet dicht te doen! Deed ik hem open… zat hij daar… voelde me daarna zoooo ongemakkelijk!

Een hele tijd geleden op vakantie, was er op de camping 1 wc in het toiletgebouw die niet goed dicht ging. De wc’s waren voor mannen en vrouwen.
Het was daar heel druk. Ik moest nodig naar de wc, maar ik vermoedde al dat mijn broer op die wc zat die niet dicht gaat.
Dus ik doe die deur open, zat hij daar inderdaad en al die mensen achter me hadden het ook gezien… :'3

Ik heb wel eens op de wc gezeten zonder de deur dicht te doen en die werd toen open getrokken door een ander meisje, niet zon big deal…
Wat ik wel erg komisch vond, was dat ik naar de wc moest op school, dus ik doe een hokje open, staat er voor me een meisje dat gebogen (dus voorover gebogen zonder door je knieën te gaan zegmaar) naar me toe met dr broek op dr knieën, dus met blote billen.
Kan iedereen overkomen natuurlijk, maar op dat moment was het best amusant…
ik vraag me nog steeds af waarom ze zo naar de deur toe stond …

pas nog, ik was oppassen en had de deur op slot gedaan maar ik kreeg m niet meer open en de kinderen lagen al op bed en mn mobiel lag in de woonkamer :’) ik dacht echt dat ik nog 3 uur vast zou zitten maar gelukkig kreeg ik m na 5 minuten open ofzo hahah

Waarom die foto? XD

Toen ik op school héél nodig moest plassen, en op één wc het licht kapot was (en dan zie je ook helemaal niets meer) en ik dus op de wc ernaast moest gaan zitten waar een enorme stank hing.
Toen ik klaar was stonden er allemaal meisjes te wachten en het meisje die na mij het toilethokje binnenging begon meteen te schreeuwen hoe erg het er wel niet stonk.
Ik ging met een rood hoofd zo snel mogelijk weg, terwijl het was niet eens van mij was!

Ik heb als klein meisje een keer opgesloten gezeten in de wc. :S

Haha, ik zelf niet maar mijn broer heeft al een aantal keren vast gezeten en iedere keer riep die mij om hulp dat ik er iemand bij moest halen. Ahah xd

Ik heb ooit eens een uur vastgezeten in een wc. Dat was echt doodeng.