Toffe plekken in Haarlem

Hoihoi,
Ik ben net verhuisd naar Haarlem (op kamers), maar heb nu een beetje een ‘en nu?’ gevoel. Ik ken hier namelijk nog letterlijk niemand. Ik studeer in Amsterdam, en niemand in mijn klas woont in Haarlem. Ik heb al gegoogeld, maar de oplossing die iedereen geeft is op een sport gaan, maar daar heb ik geen geld voor haha. Laatst ben ik met een vriendin naar de Patronaat geweest, maar uiteindelijk hebben we de hele avond met de band gepraat, en die kwamen niet uit Haarlem :stuck_out_tongue:.
Duss, ik denk dat ik dat nog een keer ga proberen, uitgaan met een vriendin en dan kijken of ik leuke mensen ontmoet, maar zijn er Haarlemmers met goede tips? Patronaat vond ik namelijk een beetje tegenvallen, heel weinig mensen. Daarnaast kon ik heel weinig vinden over studentenverenigingen, klopt het dat er eentje zit? Is er iemand die daar lid van is? Of een sportvereniging o.i.d. gericht op studenten ofzo, die niet zo absurd veel kost haha.
Thanks als jullie even willen antwoorden!

Helaas, ik heb geen idee.

Maar ik denk dat je topic snel gesloten gaat worden aangezien we anders heel girlscene kunnen volspammen met ; toffe plekken in haarlem, amsterdam, rotterdam, utrecht enzovoorts.

Misschien mensen leren kennen op girlscene die in de buurt wonen ? (penvriendinnen / whatsapp topic?)

Oja, shit, niet aan gedacht. Zou eigenlijk een algemeen topic voor moeten zijn.

Vrijdag even naar Spektrum in het patronaat! Komen veel Haarlemmers, is altijd leuk (Drum and bass feest).

Daarnaast zou ik gewoon wat kroegjes afgaan, je hebt murphys etc. Zijn altijd wel mensen :wink: