Toevoegen van 'tagfunctie' op GS.

Lees hieronder over mijn idee. Wat vind je ervan?
  • Geweldig idee
  • Lijkt me niks

0 stemmers

Hoi dames,
Ik erger me er aan dat wanneer ik een reactie op iemand in een topic zet en benieuwd ben naar een antwoord van die gene, dat ik telkens moet kijken of diegene heeft gereageerd. Vaak vergeet ik zelfs dat ik in een topic heb gereageerd en komt er niks meer van. Daarom lijkt het mij (en een aantal andere GS’ers) handig om een ‘tagfunctie’ toe te voegen.

Vergelijk het met twitter. Wanneer je tegen iemand iets wil zeggen tag je diegene door @gebruikersnaam erbij te typen. De desbetreffende persoon krijgt hier een melding van.

Hoe denken jullie hierover?

Goed idee!!

Dit is al eerder voorgesteld. Dit is iets dat geïntegreerd zou moeten worden door de techniek, dus misschien dat het er met sint juttemus wel is.

Dus je bent bang dat het er niet zal komen @Snotterslet?

Zoals het er naar uit ziet niet nee.

Balen zeg… Misschien wél als er heel veel voorstanders zijn!

Come on girls support this shit :flushed:

We kunnen wel met z’n allen dit gaan willen, maar omdat gs onderdeel is van yourscene oid lijkt me niet dat dit ooit gaat gebeuren. Ik ben zelf ook niet zo’n fan van tags maar dat terzijde.

Of gewoon als je bericht geciteerd wordt je er een melding van krijgt. Of kan dat al?

Precies, dat is ook een goeie optie inderdaad. Volgens mij bestaat het nog niet? @Fireside

Ik vind het een goed idee!

je zou zelfs Obama achter je kunnen hebben staan en dan wordt het nog niet gedaan

Kijk maar eens in het board Over Girlscene. Daar staat ook een topic over melding bij een citaat.
Het topic bestaat echt al jaren volgens mij, maar er is nog nooit iets mee gedaan.

ik vind het een super idee, maar ik vrees dat ik 80 ben als het er ooit eens komt.

Ja, dit denk ik ook. Het lijkt mij een prima idee, maar ik denk niet dat het er ooit van gaat komen.

En ik verplaats dit überhaupt naar Over Girlscene.

Idd, leuk idee, maar gs gaat er wss echt niks mee doen… :frowning_face:

dat met die ‘melding bij citaat’ werd niet gedaan omdat sommige leden dan heeeeeeeel veel meldingen zouden krijgen ofzo iets, maar dit is beter agz, je dan reageert op iemand en niet gewoon random citeert omdat je het daar mee eens bent haha!

ik vind het een goed idee, maar gaat lang duren idd

Up

Je kan allerlei ideeën opperen naar girlscene (zoals ik zelf ook heb gedaan, zelfs nog bericht teruggekregen van dat het een leuk idee was) maar er wordt toch niks mee gedaan helaas.