Toevoegen op hyves of niet?

Heey,
Ik weet niet of ik hem moet toevoegen op hyves of juist niet?
Om even wat duidelijker te zijn ;
Ja ik vind hem leuk, en hij kijkt ook verdacht veel , slooft uit op zijn scooter en komt bij het groepje staan waar ik sta … is het niet raar als ik na het kijken hem opeens toevoeg? En ik heb ook een hoop vrienden op hyves dus misschien gaat ie denken dat ik hem toevoeg omdat ik nog meer vrienden wil wat dus echt niet waar is. (heb gewoon veel contacten, en kan met heel veel mensen goed opschieten) Wat zou jij doen toevoegen of niet?

Zet iets extra’s bij je uitnodiging, zodat hij zeker weet dat het je niet gaat om het vriendenaantal @ hyves.

Dat staat er toch helemaal niet bij als je bij je vriendenuitnodigingen op hyves kijkt?
Of denk ik dat nou maar omdat bijna niemand dat doet?

Maar het lijkt me niet echt raar om hem toe te voegen ^^

jawel in je inbox staat er dan bijvoorbeeld heey ik heb je gevonden op hyves hoor. Het valt niet altijd op, en heel veel zetten het er ook niet in.

Je krijgt toch zo’n berichtje dat iemand je wilt toevoegen op hyves, en dan met de uitnodiging erbij?
Ik zou er dan ook iets extra’s bij doen :slightly_smiling_face:

Wat zou ik er dan bijzetten?
:blush:

Iemand?

haha ik had precies hetzelfde, ik dacht moet ik hem nou toevoegen ofniet, nou heb ik gedaan met een berichtje erbij: je kent me wel van dit en dat ;p weetjewel, hij herkent je vastwel. & toen heb ik een superlieve krabbel terug gehad. <3

je zegt zelf ik kan goed snel met mensen opschieten dan zou je dit eigenlijk helemaal niet moeilijk vinden…

voeg hem gewoon toe:wink2:
ik denk niet dat hij het raar zou vinden