toevoegen op facebook na 10 min gesprek

Mijn zus vierde pas haar verjaardag en had een paar vrienden uitgenodigd. In de loop van de avond kwam ik in een gesprek met haar vriendje en een andere vriend. Ik kon best leuk met die andere vriend praten en ik vind hem nu eigenlijk best wel leuk. Mijn vriendinnen vinden dat ik hem moet toevoegen op facebook, maar om hem nou toe te voegen op fb na een 10 min gesprek vind ik een beetje raar. En de kans dat hij mij ook leuk zal vinden vind ik ook heel erg klein en wat wil er nou gebeuren als ik hem toevoeg.
Dus moet ik hem gewoon vergeten ?

Ballen kweken en toevoegen :'D. Niet geschoten is altijd mis :slightly_smiling_face:

Kan je niet aan je zus vragen wat je moet doen? Misschien weet zij wat meer?

Gewoon doen mensen voegen elkaar al toe ook al kennen ze elkaar niet. Dus dit kan gwn. Doe ik ook altijd mensen die ik mooi vind gwn toevoegen wat heb je te verliezen

Ik zal het met mijn zus proberen, maar de vorige keer dat ik zei dat ik iemand leuk vond had ze het diegene vertelt terwijl ik duidelijk gezegd had dat ik het niet wilde

Ik zou het gewoon doen, als hij je niet wil accepteren doet hij dat toch niet en merk je dat vanzelf? Zo raar vind ik het niet, als je maar wel uitkijkt dat je hem niet gaat stalken :wink:

/

Ik heb zelfs mensen op facebook die ik nooit in het echt heb gesproken of gezien. Lang leve mijn chatgedrag :upside_down_face: .

Maar doe het gewoon, hij bijt heus niet.

Gewoon toevoegen. Makkelijker gezegd dan gedaan, I know. Maar wat heb je inderdaad te verliezen en hoe groot is de kans dat je hem weer ziet?

Gewoon doen, joh. Anders is de kans sowieso een stuk kleiner.
Mijn vriend voegde mij toe terwijl we helemaal niet gepraat hadden :’)