toeval?

ik zal het maar beetje kort uitleggen, het is een lang verhaal maar ik moet het even kwijt!

ik was op vakantie in mexico, en daar had ik een superleuke jongen ontmoet. Het klikte ook allemaal en ik dacht dat het ook nog serieus iets kon worden. Toen we terug waren, hebben we een paar keer afgesproken, maar daarna was het gestopt. Ik baalde serieus heel erg, omdat ik écht verliefd was op die jongen. Het heeft heel lang geduurt voordat ik over hem heen was, en ik zal altijd een zwak voor hem hebben. Een paar maanden later ging hij naar de andere kant van de wereld voor een stage van 6 maanden. Heb hem een beetje gevolgd met z’n blog, maar verder amper gesproken en ik maar proberen vol te houden dat ik hem écht moest vergeten want ik werd echt gek.

Het was weer zomervakantie, samen met vriendinnen wezen stappen en had een hele leuke jongen ontmoet. ( weer vakantie ja) hij woonde helemaal aan de andere kant van nederland, helaas, maar we hadden samen afgesproken in delft uiteindelijk. Was allemaal heel gezellig! Op een gegeven moment wilde ik even naar het station om te kijken hoe laat mijn bus ging. Ik liep daar samen met die jongen, hoorde ik opeens iemand mijn naam noemen. Ik kijk achterom, is het de jongen van vorige vakantie die ik een jaar niet had gezien! Hij was net 4!!! dagen terug van z’n stage en had een huisje in delft gekocht. Ik geloofde gewoon serieus mijn eigen ogen niet en kon aan de ene kant wel keihard janken. Denk je bijna over iemand heen te zijn, kom je hem opeens gewoon zomaar tegen met een andere jongen. Alle gevoelens kwamen weer terug, we liepen een stukje met hem mee omdat zijn huis dichtbij was, MET die andere jongen ook. Toen wij bij het station waren namen we afscheid, gewoon een simpele, spreek je! Ja, die ene jongen baalde daar sterk van, en heb hem daarna ook niet gezoend. Ik was helemaal de weg kwijt. En het erge is, ik heb hem daarna weer toevallig ergens binnen zien gaan, en weet nu dus ook waar hij woont. Ben hem niet gevolgd, en het was ook een paar uur later. IK HAAT TOEVAL
Ik heb hem nog wel gesproken, maar dat is 1 keer geweest, en dat was 5 maanden geleden ofzo. En het erge is, mijn vriendje woont daar in de buurt, dus altijd ga ik langs zijn huis en krijg dan een raar gevoel. Ik vind hem niet meer leuk, maar wordt altijd herinnerd aan dat moment.

SORRY MOEST HET EVEN KWIJT.

Vind de titel een beetje dramatisch

Maargoed, sterkte

maar hoezo verpest het je leven?
live your life;)
gewoon lekker met je vriendinnnen optrekken, geen aandacht meer aan die jongens besteden en je ontmoet hoppa zo wel weer een andere !
súcces ermee.

tja shit happens :s meer kan ik er ook ni over zeggen. Ik kan 209232079 dingen bedenken die erger zijn

jaja gelijk heb je hoor, maar op dat moment voelde het zo. Nu is het anders!
hoe verander je naam topic?

ook zo, maar ik heb hier verder geen bedoeling mee, moest het alleen even kwijt…

Aah das echt kut :[

De titel kan je zelf niet veranderen…maakt toch niet uit verder (:
Het is heel vervelend om een zwak voor een jongen te hebben, dat weet ik ook goed… haha

En luchtte het op? Is natuurlijk altijd wel kut. Gaat het al beter? Shoppen helpt en uitgaan

Nou je leven is nu echtttt verpest , ik zou zelfmoord plegen.

:relieved: ik kan hem veranderen voor je.

*toeval bestaat niet*

ah nice! Maak hem maar wat minder dramatisch haha: toeval?

jahoor, shoppen helpt inderdaad maar na een tijdje is toch wel het geld op helaas haha

astje ^^