Toeval of niet zo gezond?

Heeii…
k weet even geen goede titel, maar k vraag me af of t toeval is dat het allemal bij elkaar komt, of dat er iets mis is,
k ben de laatste 2 maanden ernstig moe, hoelaat of vroeg k ga slapen, k ben moe. k heb vaak hoofdpijn, en van t weekend ging mn hart heel snel, en werd k helemaal duizelig. sinds vanacht doet ademen zeer bij het gebied bij mn longen, en dat gaat maar niet weg…

weten jullie mss wat het is, en moet k hiermee naar de dokter gaan? k weet het niet, misschien ben k gwn toe aan vakantie ofz… k hou er niet echt van om zomaar naar de dokter te gaan…

alvast bedaankt xoxo

ehm…ik zal wel naar de dokter gaan ja

Ik zou naar de dokter gaan als ik jouw was!

Heb dit ook ;p
Ga binnenkort even bloed laten prikken

Bloedarmoede?

als ik jou was zou ik ook maar even naar de dokter gaan!

oowja en k heb t alleen maar koud…

Heb er ook wel een beetje last van.

ik ook

Waarschijnlijk heb je een te lage bloeddruk(heb ik vandaag op school gehad;))Door een lage bloeddruk ben je vaak moe enzo.
Maar voor de zekerheid zou ik toch naar de dokter gaan als ik jou was!:slight_smile:

Ik zou maar even naar de dokter gaan ja, want ook al ben je toe aan vakantie dan nog zijn dit soort verschijnselen niet zo heel gezond.

^Nee k slik geen medicijnen, hmm k ga t wel even aan mn moeder vertellen dan ja…

ja natuurlijk naar de dokter xD. Als je je al zo lang niet goed voelt met zoveel symptomen moet het wel iets zijn.

ik had btw ongeveer hetzelfde (hoofdpijn, moeheid, last van me keel / opgezwollen lymfeklieren) dat was pfeiffer. Dus kijk even bij jezelf of je lymfeklieren (vooral in je hals) opgezet zijn, dan is het een grote kans dat je pfeiffer hebt, maar ik zou sowieso ff langs de dokter gaan.

Lage bloeddruk komt vaak voor in de pubertijd, heb ik zelf ook last van. Maar ik zou wel even bloed gaan prikken.

ouders vertellen en naar de dokter gaan :wink:

even langs de huisarts gaan! kan van alles zijn.
Het doet me ook een beetje denken aan hyperventilatie.
Ik weet niet of je veel stress en drukte hebt de laatste tijd of daar erg gevoelig voor bent?
maargoed, de huisarts kan het je beter vertellen.:slightly_smiling_face:

he daar zeg je wat. k heb wel vaak last van hyperventilatie… maar dat was dan zo extreem dat de ambulance moest komen enz

Ik heb precies hetzelfde-behalve pijn in mijn longen dan…
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een beetje een lage bloeddruk heb: 59/96, het is niet zo extreem maar ik denk wel dat dat er iets mee te maken heeft.Dus misschien heb jij ook een lage bloeddr.?

Eet je wel genoeg? x