toeval of een inbeelding:$?

Ik heb een beste vriend J. Nou heeft hij mij met koniginnennacht (29.4) en op 26 juni laten weten dat hij mij echt ziet zitten, dat hij me wel heel erg leuk vind en dat soort dingen. Ik had op dat moment ook nog met mijn vriend, dat is nu stukgelopen omdat ik niet meer genoeg voor hem voelde, en ik kon zijn gevoelens dan ook niet meer beatnwoorden.

Vrijdag 16 juli was ik in het café en 's avonds kwam ik J. (mijn beste vriend) tegen in het café. Net op die avond hadden mijn vriend en ik een pauze in de relatie gezet, maar ik ging toch uit, omdat ik het had afgesproken en ergens had ik die afleiding wel heel hard nodig. het regende, ik ging met de auto en moest van de auto naar het cafe rennen om niet zo heel erg nat te worden… dus ik dat doen, kom ik bij het cafe aan, staat er een parasol waar 3 jongens onder zitten. 1 van die jongens is de vriend van Kirsten, Kirsten is de zus van Jelle… normaal spreekt hij mij niet echt aan ofzow. en ineens zegt hij, hee Chanine, naja hier Jansen, zoals mijn zwagertje dat altijd zegt, (want Jelle groet me ook vaak bij de achternaam). ik groette hem terug. zegt hij tegen die jongens die bij hem onder de parasol zitten; dat word mijn toekomstige schoonzuster, of wat word ze als ze met Jelle komt te lopen ??

daarna ging ik weer verder het cafe in.

ik kwam jelle tegen, normaal noemt hij altijd mijn voor of achternaam als hij mij aanspreekt. maar dit keer keek hij me alleen aan en gebaarde een groet zeg maar. ik vond het beetje vreemd maar hij kwam wel beetje bij me praten. ik merkte aan hem dat hij stiller is als normaal dus ik zo beetje vragen goh wat is er, ja weet ik niet zegt ie. ik zo goh, je bent wel stiller als normaal, weet je cker dat er niet wat is? zegt hij: ja sorry ik vind je echt zo leuk, dat ben ik me echt gaan realiseren de afgelopen tijd, ik weet niet meer hoe ik tegen je moet doen. Moet ik normaal doen, alsof er nooit iets is gebeurd, of juist of er wel wat is gebeurd, ik weet het gewoon allemaal niet meer.

Sinds dat Jelle mij vrijdags in het cafe had gezegt dat hij me zo leuk vond en niet wist hoe hij zich moest gedragen blabla. wordt ik ineens sinds zaterdag gebeld door ‘geen nummerweergave’. zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag vrijdag kreeg ik elke dag 1 gemiste oproep van ‘geen nummerweergave’. Ineens zaterdag niet, maar toen die ochtend ging Jelle met vakantie met zijn vriendengroep… die maandag erop had ik het uitgemaakt, in Jelle zijn vakantie zeg maar. dinsdag, was vriendin van me aan het smsen met haar vriend (dat is weer een vriend van Jelle en was dus ook met hun op vakantie). Rond half 2 kwam die vriend erachter dat ik het uit had met mijn vriend, en ineens een kwartier later had ik weer een gemiste oproep van ‘geen nummerweergave’.

Ik heb 2 keer van alle keren opgenomen, constant zelfde… word niets gezegt, word gewacht tot ik zelf ophang…

ik wil er in eerste instantie niets mee, als Jelle het dus wel is geweest, want ik heb het net uit en heb een relatie van meer dan 4 jaar achter de rug. Toch wil ik wel eens weten of dit toeval is, of dat hij het toch misschien is. :blush:

Dan sms je hem of hij je belt? Ik snap het probleem niet helemaal eerlijk gezegd :stuck_out_tongue:

Ja het is Jelle die je belt. ;p

sms hem gewoon als jij diegene bent die me steeds belt, dan mag je ook wel wat zeggen hoor, ik bijt niet:P

Wel flauw dat er steeds niks word gezegd.
Als je dan zo’n vent bent praat dan gewoon. :stuck_out_tongue:

Erg kinderachtig lijkt me als hij jou steeds belt en niets zegt. Misschien moet je als hij nog een keer belt zeggen dat je er niet van gedient bent en dat je wilt dat ze stoppen met bellen!

En voor de rest moet je duidelijk tegen Jelle zijn. Het is vervelend voor jullie beide als er geen duidelijkheid is. Dus bel hem een keer op?

En als ie nou eens heel verlegen is en niet durft te praten?
Als ie nog een keer belt, moet je gewoon vragen; ‘Jelle, ben jij dat? Zeg het eerlijk als jij het bent.’
Kijken of diegene dan wat zegt. Maar waarschijnlijk is het wel Jelle die steeds belt. Denk ik tenminste…Hij gaf toch toe dat hij je leuk vond? Wat heb je er toen eigenlijk op gezegd?

Kan je hem niet gewoon bellen? Zeg je gewoon “GOTCHA! Jij was het, hè ;p” en als hij dan toegeeft of whatever weet je het, hè.

ik kon er op dat moment niet veel op zeggen, want ik zat nog in een relatie, maar hij heeft het zeg maar meerdere malen verteld en telkens als hij dat vertelde gaf hij me een kus enzow… ik kreeg toen best vaak een kus op de mond, want met koniginnenacht was hij hier thuis, en mijn vriend lag ik bed. hij was beetje aan het uitdagen door te zeggen: schat, je mag wel dichterbij komen hoor, dus toen lag ik uiteindelijk beetje tegen hem aan, hij gaf me meermaals een kus op de mond.

bij die keer erop, we hadden intussen ruzie gehad, een behoorlijke, we waren toen naar een tentfeest, en hij vroeg me toen of ik even met hem mee wilde lopen, hij vertelde toen van ja ik wil graag praten, over die ruzie en alles (want hij vertelde me in het begin van de ruzie dat hij me niet meer wilde zien/spreken en de rust wou…) en toen hebben we het bijgepraat, toen vertelde hij weer vet vaak hoe leuk hij me wel niet vond en alles… maar dat hij het niet kon omdat ik nog bij mijn (ondertussen)exvriend was… hij voelde zich schuldig als het ware… maar toen kreeg ik ook weer een aantal keer een kus van hem enzow…:open_mouth:

bedankt dat jullie de moeite nemen voor het lezen en reageren… ik heb zelf ook echt een vermoeden dat hij het wel is, maar hij is best verlegen, normaal niet, maar sinds ik weet dat hij me leuk vind, is hij toch wel iets verlegener tegenover mij geworden;) dus misschien durft hij er dan niet voor uit te komen als ik hem sms of bel:P

Gewoon smse of hij diegene is die je steeds belt.
Maar ik denk dat hij het wel is haha.

Maar vindt jij hem ook leuk of niet??

ja ik ken hem zeg maar langer dan mijn exvriend, en we konden vanaf het begin zo goed, dikke klik tussen ons enzow. maar het is uiteindelijk nergens toe gekomen. ik ben wel vaak door hem zelf bij zijn voetbalwedstrijden uitgenodigd toen die tijd en alles. ik was toen echt smoor op hem, maar hij heeft echt zijn uiterlijk mee (vind ik) en ik dacht dat ik niet wat voor hem was. ik leerde toen later mijn (ex)vriend kennen. toen was het verliefde na een tijdje wel over… en ik heb een zwak voor die jongen, vind hem erg leuk zelfs…

even voor de duidelijkheid, hij is niet de reden dat het uit is tussen mij en mijn ex hoor:$

maar als jij hem nog leuk vindt, en hij jou, kunnen jullie toch wat krijgen?

ja misschien wel, maar ik twijfel wel te hard of hij mij wel echt zo leuk vind, hij zegt tegen mij meermaals dat hij me zo ontzettend leuk vind enzo… en dat ik leuker ben dan anderen, maar hij zoent ook gewoon wel met anderen, dus ik weet niet of hij het dan wel zo erg meent als hij het zegt zeg maar…

hmm. ik zou een gesprek met hem beginnen. Of hij het serieus meent, en ook wat met jou wil. maar is dat zoenen met andere niet meer tijdens het uitgaan enzo…

ja juist tijdens het uitgaan zoent hij met anderen… en ik heb al meerdere keren een gesprek met hem gehad, maar hij blijft zeggen dat hij het meent en constant, ja je bent zo leuk je bent lief en bam… krijg ik weer een kus… dat soort dingen…

misschien kan je eens naar die meiden toegaan wie hij zoende, en vragen aan hun wat hij allemaal tegen hun zegt? Als hij nou hetzelfde zegt, zou ik nog een keer een serieus gepsrek met hem hebben, en eerlijk zeggn dat je hem leuk vindt, maar dat je niet weet of hij het echt meent of niet.

Wij weten ook niet of het Jelle is die belt. Dus wat wil je hiermee bereiken?

niks mee bereiken, kan toch zijn dat jullie miss wel of juist niet denken dat hij het is?:face_with_raised_eyebrow:?