Toetsweek

Hey lieve meiden,

Ik ben veel te laat begonnen met leren voor de toetsweek. Gelukkig valt het dit keer mee met hoeveel toetsen ik moet leren,het zijn er 8. Ik heb nog maar 5 dagen & een avond om te gaan leren. Wat moet ik in godsnaam doen?

Uitloggen van Girlscene en beginnen met leren?

Vijf dagen is toch nog hartstikke veel tijd? :’) Ga gewoon beginnen met de toetsstof die je het moeilijkst vindt en stel je niet aan. Die toetsen moet je toch maken, dus je kan beter gewoon beginnen en zien waar je eindigt i.p.v. je nu druk maken.

Volgorde van vakken die ik moet leren van moeilijk naar makkelijk:

-Wiskunde
-Wetenschap & techniek
-Aardrijkskunde
-Biologie
-Geschiedenis
-Duits
-Frans
-Nederlands

Deel alles op in kleine stukjes.
je kan beter iedere dag van alles een heel klein beetje leren dan bijv. 2 vakken per dag.
Laat een ouder/vriendin een overhoring maken en maak deze. Als in het examenjaar zit of voorexamenjaar, raad ik je aan examens van de vorige jaren te maken om te oefenen.

Maak een planning wat je per dag doet. Ik vind het altijd fijn om me per dag te focussen op één of twee vakken. Anders ga je misschien dingen door elkaar halen. Maak samenvattingen en net voor het proefwerk spiekbriefjes (die je niet gebruikt maar als je de écht belangrijke dingen opschrijft (dus niet typen want dat verwerkt je brein anders), dan blijft het beter hangen.) en maak daarna opdrachten! Oefenen is bij bèta vakken vooral belangrijk

Jij zit op het Gregorius College!

Ik ken jou :grinning:

De grootste nachtmerrie van iedere (bekende) GS’er

Jeetje…

Die profielfoto ook… :cold_sweat:

^^Van…:face_with_raised_eyebrow:

Lin,het meisje dat beweerde dat ze haar kende

:grinning_face_with_smiling_eyes: Laughing7.

Wat is daar mis mee? Wel grappig dat je het ontkent :grinning_face_with_smiling_eyes: