Hoi allemaal,
Nou vandaag was m’n laatste toetsweekdag (nederlands) en ik heb het niet normaal erg verziekt. Ik zit nu in havo 4 met als profiel NT + frans. NL, ENG, FR zijn de enige vakken die bij mij goed zijn gegaan, voor de rest heb ik de toetsen verschrikkelijk slecht gemaakt waaronder wiskunde (heb een 2,2 gehaald en sta nu dus een 3,3 gemiddeld). Ik begrijp totaal niet waarom het zo is gegaan, ik heb netjes geleerd (voor de meeste vakken dan), maar ondanks dat gingen na, wis, sk en bio niet goed, heb ook veel opdrachten overgeslagen waar je veel punten meekon verdienen. Ik kan mij totaal niet concentreren tijdens de toets wat meestal ook leidt naar black-outs. Telkens voor de toets hoor ik dat echt iedereen super goed geleerd heeft en alles begrijpt, wat mij echt een kut gevoel geeft dat ik weer, net altijd de enige ben die faalt. Ik heb dus binnenkort een oudergesprek, volgensmij eind deze maand en ik heb het gevoel dat het echt een kut gesprek word. Mijn mentor heeft het gevoel al dat ik het schooljaar niet ga halen en mijn moeder al helemaal niet. Wat ik mij nu afvraag is: weten jullie misschien een manier om beter te leren voor zulke vakken en beter te presenteren in groepsdruk?
CIJFERLIJST
na 5,4
sk 5,1
wis 3,3
bio 6,8
fr 6,5
ne 7,7
eng 7,1