Toetsweek help me

HELPPPPP!!!
Ik heb volgende week een toets week het super veel moeilijke en lange toetsen en ik weet al wel wat ik moet doen en zo Alleen mijn probleem is dat ik het super druk heb en heeeeeeeel veel andere dingen te doen heb. nu zullen jullie zeker zeggen ‘ja die kan je toch afzeggen? je toetsweek is heel belangrijk!’ dat weet ik ook wel alleen ik kan ze echt niet afzeggen! het zijn gewoon super belangrijke afspraken en daar moet ik echt heen alleen jammer genoeg heb ik die wel vaak en heel lang en als ik dan terug kom ben ik heel moe en kan ik vaak niet meer leren. alleen ik kan het echt niet afzeggen al is het voor 1 keer. ze zijn echt levensbelangrijk. kunnen jullie me helpen of hebben jullie tips???

Je hoeft echt niet voor iedere vraag een topic te openen. Bespreek dit met je docent.

Neem effe een rustmomentje. Al die prikkels, daar word je niet alleen moe van, maar ook ziekig. Als je vrije tijd hebt, ga dan effe lekker chillen… muziekje aan, op de bank of op bed liggen en helemaal niks doen. (helpt mij ook altijd!!)

Waarom plan je die afspraken dan in je toetsweek?

Ik plan ze niet en ze zijn gewoon elke week