toetsenbord doet raar help

ik weet niet waar ik deze topic zou moeten plaatsen dus ja vandaar dat ik het hier doe sorryik ben niet echt een held met computers :flushed: en ik heb een probleem met mijn toetsenbord , ik heb het al opgezocht maar niks helpt , om dit te schrijven heb ik meer dan 10 min nodig :bored: . mijn probleem is als volg:
q= q1
w=w2
e=e3
r=r4
u=u7
i=i8
o=o9
p=p0
dus ja dat was het en alvast bedankt :bowing_man:

Staat je toetsenbord ingesteld op de goede taal? Dit is bij windowscomputers nogal eens een probleem. Ik kan alleen niet voor je opzoeken je dit moet veranderen, want heb geen windows meer. Maar gok dat je op je bureaublad even op je rechtermuisknop moet drukken, dan krijg je instellingen te zien.

@emmy , ja hij staat gewoon op verenigde staten dat dacht ik in het begin ook

Eh ik heb iets gevonden waar staat dat je numlock en Fn tegelijk in moet drukken, zou dat helpen?

edit: oh dat is voor laptops

@alcea whahah had niet eens gezien dat het voor laptop was , maar heb het al eerder gedaan en niks :frowning_face:

Ik denk dat je toetsenbord dan gewoon kapot is? Heb je een laptop of echt een computer? Ik heb namelijk wel een topic gevonden op een apple forum waar ditzelfde probleem voorkwam.

https://discussions.apple.com/thread/3963875?tstart=0

omg het doet het gewoon weer o.O

Gelukkig maar haha!

ja echt he , fijn weekend iedereen , en bedankt :cold_sweat:

Opgelost, slotje!