Toetsen bewaren!

Hey,
Waar bewaren jullie je toetsen als je een toets hebt teruggekregen?
THNX alvast!

Je zou ze in hoesjes kunnen doen en dan in een grote map. Die kun je dan verdelen in tabbladen per vak.

Of je scant ze in en bewaart ze in mapjes op je pc.

in de prullenbak

in m’n prullenbak ^dat ja

waarom zou je die bewaren haha

Ja daar zat ik ook al aan te denken.

Als er andere toetscijfers worden ingevoerd dan je hebt gekregen, zoiets werd mij vertelt op de middelbare. Ik tiefte ze ook meteen weg :’).

Ik krijg ze niet eens terug, we mogen ze wel inzien maar ze moeten op school blijven.

Ja heb ik ook nu op het HBO, maar op de middelbare kreeg ik ze ook altijd mee naar huis. Meestal liet ik ze zien thuis en gooide ik ze daarna weg haha… Of het moest een briljant goed cijfer zijn :’)

Dit dus.

Dit dus. Ik krijg m’n tentamens wel eens te zien, maar we mogen ze niet meenemen. Foto’s maken mag geloof ik ook niet. Aantekeningen maken op ander papier wel, dan weet je voor je hertentamen wat er anders moet.

Bewaar 'm in een mapje tot het cijfer ingevoerd is op magister/intranet. Daarna weggooien, dan heb je er toch niks meer aan.

We krijgen ze niet van elk vak terug, maar als wel, dan heb ik een map waar ik ze in bewaar (als ze het overleven) want ik heb er ook nog heel veel in mn tas en kluisje of ergens op de grond

Ik deed er van die gaatjes in en stopte ze in een grote map,

(maar eigenlijk heb ik er nooit meer wat mee gedaan)

Een map die ik speciaal voor mijn schoolpapieren heb.

Ook al zit ik al niet meer op de middelbare school en mag ik mijn tentamens nu niet mee naar huis nemen, mijn toetsen van de middelbare school bewaar ik in een schoenendoos! Heb nu nog steeds alle toetsen van de eerste klas in 2007 :’) Moet ze echt een keer uitzoeken.

In een multimap (y)